IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

DS атакува Европа с луксозен седан

Базововият DS 9 ще струва 47 700 евро, но топ-версията достига 80 000 евро

Откакто Citroen спря да произвежда C6 през 2012 г., във Франция определено има глад за голям, премум-седан, който да може да се конкурира с германските предложения на пазара. Този автомобил вече е факт, като ще се продава в Европа под луксозната марка DS.


DS 9


Новият DS 9 е изграден на платформата EMP2 V2.3. на PSA Group и може би е най-елегантният френски автомобил, произвеждан през последното десетилетие. Това обаче се отразява и на цената му, която на местния пазар стартира от 47 700 евро. А топ-версията E-TENSE 4 × 4 360 е оценена на 80 000 евро.

За момента се предлагат 3 задвижващи агрегата за луксозния седан, като най-ниско в гамата е разположен бензиновият мотор PureTech 225. Следват двете хибридни версии - E-TENSE 225 и E-TENSE 4 × 4 360, като най-мощната от тях разчита на две електромотора, развиващи 110 и 113 к.с. и на бензинов двигател с 200 к.с. Съвкупната мощност е 360 к.с. и 520 Нм.


DS 9


Тази спецификация се предлага и с черни спирачни апарати с лого DS Performance и 20-цолови алуминиеви джанти в Munich. В салона има черна алкантара, хромирани елементи на предните врати, логота DS Performance Line, гланцирани елементи, волан с перфорирана кожа и др.

В списъка с оборудване на DS 9 влизат автопилот от второ ниво, окачване DS Active Scan, главна оптика DS Active LED Vision, музикална премиум система Focal Electra, безключов достъп, система за нощно виждане, функция за следена на водача, мониторинг на "слепите" зони, разпознаване на пътните знаци и др.

Още снимки на луксозни седан - вижте в галерията:

Снимки: DS

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    snaky ( преди 3 години )
    До Гоуст: кви години, бе? Ти можеш ли да четеш кво ти пиша? Миналата неделя го гледах, преди 6 дни. Четял френската преса...Хахаха. Е аз пък го гледах по френска телевизия. Като разбираш френски, влез в сайта на М6 и си пусни предаването Турбо от неделя. Интервюто беше на задната седалка на тази кола. Мисля, че директора от фирмата, разбира повече от журналята.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 3 години )
    Не всичко при колите се свежда до два *** обаче...ха ха
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 3 години )
    Поне не е рено или конски файтон от СОЦваген!
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Гоуст ( преди 3 години )
    Преди няколко години си е чрефи няколко години аз чета френска авто преса а там са повече от запознати.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    snaky ( преди 3 години )
    До Гоуст: недей дезинформира като не си запознат. Преди няколко дни гледах интервю с някакъв директор от фирмата, който потвърди, че колите ще идват от завода им в Китай. Няма икономическа логика да има втора поточна линия, за кола която си е все пак нишова и няма да се продава в големи обеми.
  • #7
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То амс и аутобилда ако ги четеш, вярна оценка за автомобилостроенето няма да имаш! Японците и корейците вече ще минат на 10 годишни гаранции тия още баят за фолксваген....
  • #6
    5 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Само на мен ли ми прилича на Ауди? Тия от Пежо обезличиха марката.
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Гоуст ( преди 3 години )
    Тези за европейският пазар ще идват от немският завод на Опел в Рюселсхайм
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    snaky ( преди 3 години )
    Не изглежда лошо колата, ама не вярвам да има успех. Направиха я за китайския пазар и тя там се продава в момента и произвежда. Тези за европейския пазар също ще идват от китайския завод.
  • #3
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Минаващ ( преди 3 години )
    Поредният пирон в ковчега и край за Лексъкс Инфинити Дженезис и Киа в Европа.Та кой французин ще ги предпочете азиатските недоразумения пред това бижу