IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla отмъкна шеф от Daimler и предизвика протести в Берлин

Рене Рейф ще поеме управлението на американския завод в Германия

Директорът на завода за двигатели на Mercedes-Benz в Берлин - Рене Рейф, напуска позицията си, за да поеме ръководството на новата фабрика на Tesla край германската столица, съобщава Reuters.


Mercedes-Benz завод в Берлин


Информацията беше потвърдена от профсъюзът на работниците IG Metall, който призова служителите на завода да излязат и да протестират срещу напускането на Рейф. Самият той е сред най-опитните мениджъри в Daimler, като преди да започне работа в Берлин, той ръководеше инженерната дейност и производство в Beijing Benz Automotive Co., чийто производствен капацитет е 480 000 коли на година.

От Daimler коментираха единствено, че 57-годишният Рейф излиза в пенсия в края на година. И допълниха, че Клеменц Добрава, който досега ръководеше завода за батерии на Mercedes-Benz в Каменц е поел ръководството на фабриките на компанията в Берлин и Хамбург.

На свой ред Tesla си търси нов директор на бъдещата Gigafactory край Берлин, след като по-рано тази есен мениджърът, ръководил строежа, е напуснал поста си. Компанията на Мъск обаче не коментира, дали Рейф вече е назначен на позицията.

Във всички случаи преминаването на специалиста в Tesla ще повиши напрежението между синдикатите и ръководството на Daimer. Работниците са недоволни от факта, че автомобилните производители в Германия намаляват инвестициите си в двигатели с вътрешно горене. Причините за това са екологичните стандарти в ЕС, както и намалелите продажби на нови коли заради кризата с коронавируса.

Синдикатите настояват за взимане на спешни мерки, като предупреждават, че бъдещето на завода на Mercedes-Benz в Берлин е застрашено.

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Какво е това "Бейджинг-Бенц Аутомотив?"
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Miro ( преди 2 години )
    Интересна снимка - задов на Мерцедес и руската лимузина Aurus на преден план.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Стига хейт ( преди 2 години )
    Даже се справят доста добре немците особено ВАГ както и Мерц който до 2 години също ще има модели на нова платформа (Ел. аналози на S, E, GLE) единствено БМВ доста изостава защото планират да имат специална платформа чак след 5 години а iX3 е 70хил евро със задно
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бг смешки ( преди 2 години )
    мега неадекватни коментари ! едно преминаване на шеф от една компания в друга се тълкува като някакво пропадане ...далече сте от всекви истини , паляци
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    германските прозиводители потъвали ...и за тва са номер 1 по продажби на автомобилният пазар . тотално неадекватни коментари тук ! до 1 - не знам кво са казали по БНТ но VW group инвестира над 11 млрд евро в няколко заводи с ново оборудване . просто не са решили да не отварят нов завод . а вие го приемате като някакво потъване . еми не е . много сте простички . няма как да разберете за кво става въпрос ! Ганчовци
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Геманските производители потъват, неадекватни под натиска на развиващите се технологии. Така както го направиха навремето NOKIA, след появяването на Епъл на пазара. Е може би не с такава динамика, но очевидно им е много трудно вече.
  • #6
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хаха, забележително. Синдикатите призовават за протест срещу напускането на шефа на завода. Кво пък им пука за тоя търтей! Оставка!
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    3 в Германия има програми за ранно пенсиониране, като примерно да си купуваш отпуска с част от заплатата и един прекрасен ден да кажеш - айде чао години преди да си стигнал пенсионна възраст. Доста често срещано е, особено за хора по високите етажи.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Къде ще ходят хилядите съкратени след преминаването на електромобили в Германия? На протест разбира се, пред бундестага, ако изобщо може да се осъществи това съкращение изобщо, поне във Франция няма как...!!!
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Каква пенсия на 57г. ве хахахахах.