IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Genesis показа конкурента на BMW X3 и Audi Q5

Корейският кросоувър ще се опита да се наложи в един от важните сегменти на пазара в Европа

Корейският производител Genesis, който е част от концерна Hyundai Motor, продължава с разширяването на гамата си. Компанията показа новия си SUV - GV70, като това е петият модел на марката след седаните G70, G80 и G90, и по-големия SUV - GV80.


Genesis GV70


Кросоувърът е един от ключовите автомобили на корейците за европейския пазар, където той ще трябва да се конкурира с Audi Q5, BMW X3 и Mercedes-Benz GLC в процъфтяващия сегмент на луксозните SUV-модели със средни размери. Продажбите му на Стария континент ще стартират в началото на следващата година.

Както и останалите модели на луксозната марка, чието лансиране стартира през 2015 година в САЩ и Южна Корея, новият GV70 също е изграден на платформа със задно предаване, а като опция ще се предлага система за задвижване на четирите колела. Технически подробности липсват, като засега производителят се ограничава само със снимки на автомобила.


Genesis GV70


От тях става ясно, че като външен дизайн GV70 следва "баткото" GV70, докато интериорът е в стила на седана G70. Кросовърът ще се предлага в два варианта - стандартен и Sport, като при втория се залага на потъмнени детайли и овалния тръби на изпускателната система.

В салона се е появил 14,5-инчов сензорен екран, разположен над приборния панел (както е при GV80), като той е комбиниран с 12,3-инчов дисплей, на който излизат показанията на основните системи на автомобила. GV70 получава и допълнително осветяване около климатика.


Genesis GV70


Очакванията се, че луксозния SUV ще се предлага с двигателите на наскоро обновения седан G70. Това означава 2,0-литров бензинов турбомотор с 252 конски сили и 2,2-литров дизел с 201 конски сили. За версията Sport ще е достъпен и и 3,5-литров бензинов V6 с 375 конски сили.

Снимки: Genesis

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "да се конглокира с Audi Q5, BMW X3 и Mercedes-Benz GLC" !! А тия, посочените, дали знаят!? Подозирам, че изобщо не ги интересува некъв си кореец!
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    fermera ( преди 1 месец )
    Карам си Infiniti EX всеки ден по черните пътища и си върви.Проблема е в храсталаците който драскат боята,но си пускам багера напред и няма проблем.За Genesis-са по важно е разположението на двигателя и центъра на тежестта.Скоро ще има и Infiniti QX55 на Българския пазар и ще ги продава все един собственик
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
  • #5
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Казака ( преди 1 месец )
    Скандааален е. Седана г70 и г80 също. Мисля че е мн по добър избор от немските ***.
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аз следвам логиката, предназначението на кросоувъра е да има поне малки офроуд възможности а тука виждаме кросоувър със задно, тоест не само, че няма офроуд възможности, но дори е опасен при зимни условия. За това казах, че по-добре би било ако бе с предно предаване. Аз няма какво да им се обаждам, те продажбите сами ще им кажат.
  • #3
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
  • #2
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Абе,човеко, анонимен#1 знаеш ли кога някой ще отиде на офроуд с кросоувър или suv? Вероятността тоя генезис да го срещнеш в гората е почти нулева,зависи само от господина или дамата зад волана.Щом искаш да е с предно,обади им се по телефона да го направят с предно,сигурно ти имат номера,понеже се нуждаят от твоето "експертно" мнение.Български манталитет,това е положението
  • #1
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Уж премиум модел пък със задно предаване, като опция можеш да поръчаш 4х4! Какъв кросоувър е това със задно предаване? То на мокро ще е труден за каране, какво остава да го изкараш на черно, там малко калчица и си закъсал, по-добре на предно да беше. Корейски премиум, това е положението.