IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 мита за автомобилите, в които хората още вярват

Странно е, че някой приема подобни нелепи твърдения, дори без дори да се замисли

Не всеки собственик на автомобил има познанията на автомобилен механик и това е напълно в реда на нещата. За съжаление, все още има много безскрупулни дилъри и "майстори", които се възползват от незнанието на човека, за да изкарат пари. Това става, като го карат да плаща за предполагаеми проблеми, които не съществуват. Дори интернет, където може да се намери всякакво информация, не помага за подобряване на положението.
Факт е, че в някои от появилите се през години легенди и митове се основават на някаква истина, но времената се промениха. Технологиите отстраниха много от натрупани проблеми и би трябвало повечето от тези твърдения да бъдат отхвърлени. Факт е обаче, че все още много хора, които вярват в тях, без дори да се замислят.
  

10 мита за автомобилите, в които хората вярват (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    от опит ( преди 3 години )
    Оня ден налях 5л масло 5/30 С3 оригинално на GM - цената 23? тубата (с филтъра-48?) и за астричката препоръчват 20-30 хил.км. , интересно ми беше че в същия магазин , цената на "Тотал" и "Кастрол" върви около 40-47? . П.П. магазинът е на голяма верига снабдяваща сервизи из цяла Испания, не някой съмнителен.
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    пепи ( преди 3 години )
    Карам товарен бус в Испания - рено Мастер с каросерия отдаде - до 3.5 тона.Маслото се сменя на 30 000 километра и нафта се слага от най евтината.Вече е на 600 000 километра.Маслото е Кастрол за лека кола.4 литра.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Szero ( преди 3 години )
    Незнам за бензина. Ама дизела си има значение даже много.
  • #19
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Само че ( преди 3 години )
    Това за акумулатора не е вярно ! Ако се е изтощил, това не винаги значи, че е дошъл краят му и не може да се възстанови - понякога просто е използвана прекомерно много енергия, например продължително каране на дълги светлини, слушане на силна музика, неизползване на автомобила няколко месеца, постоянно включена камера и/или устройство за проследяване и др., а това обикновено се оправя с едно обикновено зареждане със специално зарядно устройство , след което ви служи още години наред !
  • #18
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Gorskio ( преди 3 години )
    Ако мислите че със смяна на 30000 км на маслото (както препоръчва производителя и обещава рафинерията) моторът ще върви дълго и безпроблемно - лъжете се. Просто производителят си гарантира, че автомобилът на вторичния пазар няма да може да се експлоатира твърде много защото е скапан докато е в гаранция.
  • #17
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Автомонтьор ( преди 3 години )
    Аллоууу, някой пробвал ли е Астра Ф 1.6 моно(75 к.с.) с рейсингов бензин? Нема такъв самолет!
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 3 години )
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Натан ( преди 3 години )
    Аз карам моя 2.2dci на 380 хиляди е не отварян чипосан на 170 коня маслото го сменям винаги според препоръката на производителя - 30 хиляди, никога нямах проблеми. Nissan Primera
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Mr. Boss ( преди 3 години )
    ТУКА БАТЕ ЕДНИ И СЪЩИ КАКАНИЖЕТЕ ВЕЧНО 1 И СЪЩО: "НЕМСКИТЕ ПРЕМИУМ ***" СРЕЩУ "ОРИЗАРИТЕ" НЯМА ЕДИН ДА НАПИШЕ ЛИЧЕН ОПИТ И ПОЗНАНИЯ. ДЕТСКАТА ГРАДИНА БАТЕ!
  • #13
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Оризар ( преди 3 години )
    До 16Остави ги японските автомобили. Важното е, че при германските автомобили с тяхното пословично "технологично превъзходство" било нормално чисто нова "премиум" кола да харчи много масло и на всичкото отгоре да се сменя на 20 хил. км. Вероятно защото за такъв пробег маслото се обновява само от постоянното доливане :)