IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 мита за автомобилите, в които хората още вярват

Странно е, че някой приема подобни нелепи твърдения, дори без дори да се замисли

Не всеки собственик на автомобил има познанията на автомобилен механик и това е напълно в реда на нещата. За съжаление, все още има много безскрупулни дилъри и "майстори", които се възползват от незнанието на човека, за да изкарат пари. Това става, като го карат да плаща за предполагаеми проблеми, които не съществуват. Дори интернет, където може да се намери всякакво информация, не помага за подобряване на положението.
Факт е, че в някои от появилите се през години легенди и митове се основават на някаква истина, но времената се промениха. Технологиите отстраниха много от натрупани проблеми и би трябвало повечето от тези твърдения да бъдат отхвърлени. Факт е обаче, че все още много хора, които вярват в тях, без дори да се замислят.
  

10 мита за автомобилите, в които хората вярват (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    20 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #11Немеца от много отдавна лежи на стари лаври и единственото, което "измисля" е как да изпързаля такива ПРЕМИУМ специалисти като теб. И определено успява, щом още си мислите, че германската пластмасова ширпотреба е "премиум". Даже нещо повече, успял е да ви убеди, че е нормално НОВА кола да харчи над половин литър масло между смените.
  • #11
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 11На всички прилични нови коли има индикатор, не само на твоето Ауди. Но пак има интервал километри и време. Дори и нищо да не караш, като мине една година и сменяш. Пише го във всяка гаранция. Ако не спазваш, духаш супата.
  • #10
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    На съвременните двигатели маслото се сменя на 20-30 000 км (колкото пише), на една година или ако светне индикацията за влошено масло, което настъпи първо. Няма вече такова нещо като 10 000. Това беше едно време, преди 20 години. Но някои производители препоръчват да се сменя на по-къси интервали специално в България. Ако имате печатница за пари, и на 5 хил може да го сменяте. Но не забравяйте, че се сменя и антифриз и спирачна течност от време на време.
  • #9
    15 rate up comment 1 rate down comment
    112 ( преди 3 години )
    За бензина мога да поспоря. Мощността не се повишава но при много ниски обороти когато дадеш газ се усеща разлика. По=тихо и по-плавно работи. Поне при мен е така ....
  • #8
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако караш предимно градско на кратки разстояния или редовно над 140 се води тежки условия на експлоатация и маслото се сменя на 10 хил, поне така пише в моята книжка.Това няма как да е мит а винаги всичко зависи от конкретната кола и как я ползваш. Аз лично не жаля, като ми свърши лизинга който я вземе да се оправя.
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Към коментара си под номер 4 искам да добавя, че моторите на колите са масово 2.0 турбо дизел. Това което съм написал не важи за скоростните кутии, които около 50% дават дефекти за пробега от 350к. По всяка вероятност след продажбата им попадат в ръцете на съвестни хора, кото са заблудени за километража (предполагам 150к) и сменят прилежно моторното масло на 10к.
  • #6
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    Тъпичка статия пълна с полуистини предназначена да се коментира във форума. Топ хит - " Съответно, размерът на мотора не определя конските сили."
  • #5
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    искам да видя съвременен турбо двигател (1.5, 200+ к.с) на 350к+ км без ремонт). Отделно това в москвича и жигулата да се нарича двигател е смешно. Сравнявайте със "западни" двигатели от 80-те до 2005 примерно.
  • #4
    17 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Сега ще напиша нещо, за което ще ме отлъчат от църквата на добрите стопани на автомобили :) Според наблюденията ми върху фирмените автомобили, маслото се сменя на 20к до 25к километра. Става въпрос за коли на търговски представители, които имат минимум 50к километра годишно. Колите се продават навършили 350к и до момента не е имало случей на сериозен ремонт на двигателя. Поради това не вярвам в смяната на масло на 10к. Не знам как стои въпроса с качеството на маслата.
  • #3
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Вин ( преди 3 години )
    До N2. Точно! Добре си спомням като дете преди петдесетина години, как на по дълъг път се тръгваше с торба инструменти, а и за най малките повреди при елементарни от днешна гледна точка двигатели се ходеше и чакаше ред при малкото майстори! Познавах претендиращ за разбирач шофьор да носи и динамометричен ключ за проверка на натяга на болтовете на главата на Москвича си:))