IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla обвини китайците, че не могат да карат

Компанията трябва да ремонтира 30 000 електромобила в странаата

Компанията Tesla ще вкара в сервизите си в Китай на 18 000 бройки от електромобилите си Model S и Model X, произведени през периода от 17 септември 2013 година до 15 януари 2018 години. Всички те са вкарани от САЩ, като при тях е възможно разпадане на окачането. Производителят обаче твърди, че дефект в колите няма, а за повредите да виновни китайските потребители, които не мога да карат.


Tesla Model S


Местните регулаторни органи - Държавната администрация по регулиране на пазара (SAMR) и Центърът за управление на дефектни стоки (DPAC) обаче са на различно мнение и задължават Tesla да ремонтира колите безплатно. до тази мярка се стига след жалби от страна на потребителите за качеството на колите на Tesla. Тя трябва да засегне 29 193 бройки от Model S и Model X.

От Tesla са категорични, че на електромобилите им няма нищо, но въпреки това ще изпълнят искането на властите, тъй като искат да избегнат съдебни спорове, а също така и да запазят реномето си на един толкова важен пазар, какъвто е китайският.

Компанията вече е уведомила NHTSA (американската агенция за безопасност на движението) за предстоящата сервизна акция в Китай. Според юридическия съветник на Tesla - Елизабет Микитюк, проблемите по окачването са дължат на невнимателно шофиране от страна на китайските потребители. Те не намаляват скоростта при неравности на пътя и удрят колелата в бордюрите. Тя обаче признава, че повредите в Китай са два пъти повече от тези в САЩ - 0,1 срещу 0,05%.


Tesla окачване


Представителят на Tesla допълва, че компанията ще поправи 18 182 бройки, а не 29 193 от общия брой проблемни коли. От пълен ремонт на окачването се нуждаят само 5411 бройки от Tesla Model S, при останалите той ще е частичен.

Снимки: Tesla

0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    911 ( преди 3 години )
    Шефа на ЦРВто смени една от оригиналните биалетки на 320 000 като 220 от тях карани в България, друго по окачването не е сменяно...
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До 112 ( преди 3 години )
    Ще е странно преди 77 хил да трябва да сменяш нещо. Моята е правена в Германия, вече е почти на 100 хил и няма за смяна.
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ходил съм в Китай. Китайците карат странно. И има много голяма разлика между провинцията и големите градове Щанхай, Пекин. Така че може и да има връзка с "уменията" им. Трябва да се има предвид, че скоро слязоха от велосипедите. Макар че тия с парите и Теслите са малка част.
  • #9
    8 rate up comment 4 rate down comment
    112 ( преди 3 години )
    Смятай колко е зле окачването им. Моята японска кола вече е на 77 000 км и до сега нищо не е подменяно по окачването.
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    До 5: Никът ти е с инициали ТМ, което означава Тесла Моторс - хитър маркетингов ход. А първо правило в маркетинга гласи: лоша реклама няма. Давай все по-яростно, ама вкарай и някое лично впечатление, че то иначе само словесни фойерверки и нищо конкретно
  • #7
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Айде тихо ( преди 3 години )
    Айде тихо всички, се разквичали! Проблем има само при 0.1 процент!! Ама то много уааа! А при БМВ Х6, 1/3 се оплакват от скоростни кутии, което е 33 процента! Ааааа то не е много уааа!
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до колегата ( преди 3 години )
    Това че са по 2,5т не би трябвало да е проблем, много от новите джипки също са там някъде и не се разпадат по пътя. Нали за това гумите на новите коли тръгват от 16 на 215 , моята астричка идва заводско с 17/225 , а "джуки"-те на Нисан са с 19-ки .
  • #5
    21 rate up comment 16 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Имал съм възможност да споделя, че това е една невъобразима кoчиHа нали?!! Ако проблема наистина е в начина, по който шофират китайците би трябвало абсолютно всички марки да имат същия проблем - а това не е така. Следователно друсаното афро ОТНОВО ЛЪЖЕ БЕЗОБРАЗНО, за да си спаси престъпния з**ник!
  • #4
    10 rate up comment 3 rate down comment
    теслЪ ( преди 3 години )
    Автора, това чете ли го преди да го публукиваш??? Първолак няма да направи толкова грешки!
  • #3
    8 rate up comment 8 rate down comment
    пепи ( преди 3 години )
    Нормално.Една тислъ тежи 2.5 тона срещу 1.5 тона на нормален дизелов седан.Съответно натоварването е много по голямо и се чупи много по лесно.Да не говориме за честата смяна на гуми.