fallback

Германец ще подобрява рекорд за пробег с Tesla Model S

Електромобилът вече е в "Гинес" за милион километра, целта е милион мили

Ако все още се чудите как електромобилите се справят с тестовете на годините и километрите, може и да спрете да се съмнявате. Просто хвърлете поглед към Германия, където местен ентусиаст с Tesla Model S смята да счупи собствения си рекорд за изминати километри.

Хансьорг фон Хеминген е собственик на употребявана Tesla Model S от 2014 година насам. И то не каква да е: това е колата, записана в книгата за рекорди на "Гинес" като първият електромобил в света, изминал един милион километра. Постижението е отбелязано преди година, а машината все още е по пътищата, навъртайки нови и нови километри.

Когато фон Геминген се сдобива със своя Model S, той вече има опит с модел на американската компания. Тогава, германецът е карал за малко Tesla Roadster, всъщност 83-тата докарана в Европа кола, като й навъртял 100 000 километра. И още тогава станал първият собственик на Tesla, постигнал такъв пробег.

Тази Model S P85, една от най-първите модификации, е произведена през 2013 година и била използвана като тест автомобил. Когато Хансьорг я купува, вече има навъртени 30 хиляди километра. А останалите до един милион, са лично негово дело. За цялото това време, ентусиастът записал на сметката си една смяна на батериите и три нови електромотора. Всички ремонти били покрити от гаранцията и разходите по ремонтите били минимални за собственика.

В отговор на поздравлението на Илън Мъск преди два дни, за това, че е изминал един милион километра, фон Генинген му отговаря, че вече е подобрил още един рекорд - изминаването на 1,2 милиона км. И намеква, че новата цел е 1,6 милиона или един милион мили, според американския стандарт.

Рекордьорът заявява, че се чувства много повече от Tesla-ентусиаст или фен на електромобилите. Целта на Хансйорг е да разбие митовете за колите с батерии, доказвайки тяхната надеждност и издръжливост в реалния живот. Заради работата си като брокер на акции изминава по около 600 км средно всеки ден, което е перфектен начин да затвърди тезата си.

fallback
  • #5
    Илон Мъск ( преди 4 години )
    Готиин, кво ше праиш довечера?
  • #4
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Абе що говорите глупости пак? До 1 млн километра беше сменил 2 електромотора и 3 батерии!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Порше Тайкан е пример за това как трябва да се направи качествено един електромобил. При Поршето всичко е измислено както трябва. Управление на температурата и на мотора и батерията, зареждане на 800 волта, перфектно разпределение на масите, 2 скорости, свободен ход когато отнемеш газта за да ползваш инерцията а регенерацията се задейства само като натискаш спирачка. Отделно дизайн и качество на изработка, хубав интериор и мн. др. А теслата е ширпотреба.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Електромоторите на Тесла са абсолютна ширпотреба. Лесно прегряват и се износват. Направени са да са консуматив и да се произвеждат бързо и евтино. Нямат нито охлаждане нито смазване както трябва. Медните намотки са капсуловани в някаква епоксидна смола а външния корпус е най обикновен алуминиий с болтове към корпуса на предавателната кутия. Батерията също е измислена доска калпаво и неефективно. Затова Теслата не става за писта и бързо прегрява за разлика от качественото Порше Тайкан.
  • #1
    qsno ( преди 4 години )
    Ясно е че няма какво да им се чупи на електрическите, само ъпдейтваш софтуера и натискаш ***! Не разбрах какво им е станало на електромоторите, нали са необлужваеми???!!!
fallback
Последни