IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Стойте далеч: Шестте най-чупливи автоматика

Истината е, че надеждността на скоростната кутия зависи най-вече от задкормилното устройство

Скоростната кутия е вторият най-важен - а също и най-скъп - агрегат в автомобила след двигателя. От нейната надеждност зависи колко комфортно ще можете да ползвате автомобила си, а също и за колко ще го продадете, когато му дойде времето. В наши дни все повече хора клонят към различните типове автоматици - доста по-удобни и по-малко уморителни са. Но също така са и доста по-скъпи, и по-податливи на повреди.
    
   
автоматик
 
 
Освен това автоматиците съвсем не са равни, когато става дума за издръжливост. Разбира се, главният фактор за продължителността на живота им е задкормилното устройство - и най-добре направената трансмисия не би издържала чест и тежък офроуд в калта, или пък редовни потегляния на светофара, все едно сте в Гран при на Монако. Така че следващата класация за най-чупливите автоматици все пак трябва да се приема с едно наум: напълно възможно е тези агрегати да прослужат безгрижно с години, ако се експлоатират и поддържат както трябва.


Шест от най-проблемните автоматични трансмисии (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #39
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Тодор ( преди 1 година )
    Карам ДЗГ 7, която е спомената, като чуплива, вече към 40000 км, като я взех, на около 160000 км. Нямам никакви оплаквания, сменя неусетно и много, много не я жаля. Вероятно проблемите идват, защото обявеният, на 150000 км автомобил, съответно кутия, са на не по-малко от на 350000 км.
  • #38
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Altanay ( преди 2 години )
    Скоростна на Бмв чук
  • #37
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Motion ( преди 2 години )
    Скоростната кутия е далеч по-важен възел от двигателя. Много по-опасно е да ти блокира скоростната кутия при движение с висока скорост, отколкото двигателя да изгуби компресия или да се огъне някоя мотовилка. И двете са опасни, но скоростната кутия има твърда механична връзка с колелата, докато двигателя е свързан към кутията чрез съединител или хидротрансформатор. А и от скоростната кутия зависи динамиката която един и същ двигател може да осигури на едно и също шаси.
  • #36
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Toni ( преди 3 години )
    Vsichko zavisi ot podrajkata na avtomatite da se proveryva nivoto namasloto pri benz ima shteka sega ot 3year sam s audi a3 i nema problemi znam kak da go polzvam avtomata no povecheto kolegi sa leiki otnosno podrajkata na avtomata a za yaponskite sashto se razvalat i to mn
  • #35
    10 rate up comment 5 rate down comment
    TheBattleRam06 ( преди 3 години )
    Пропуснахте безстепенния Мултитроник на Ауди и роботизираната Изитроник на Опел. Много са несполучливи. При Изитроника съм чувал, че на 15 000 км. трябва да се регулира съединителят. А за Мултитрошляка да не говорим!!! Ужас!
  • #34
    8 rate up comment 2 rate down comment
    ХаВтоматик ( преди 3 години )
    Вече съм с второ mitsubishi автомат и не мога нищо, ама нищо лошо да кажа. Не ви знам статистиката, но сегашното е с 4-ри скорости и лети.Предполагам, че всичко зависи от поддръжката и шоФера, но ако не се грижи за автомобила си, ръчната кутия също не би издържала...
  • #33
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Не разбирама ама... ( преди 3 години )
    Гледам, че всички в класацията са все такива екземпляри, които предполагат към потегляния тип "гранд при" по светофарите и чести офроуд изпълнения в калта. Хайде да не си говорим простотии и да си признаем издънката на производителя. Задкормилното познава и безпроблемни трансмисии.
  • #32
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Моят опит ( преди 3 години )
    Във възторг съм от четиристепения автомат на рено и съм впечатлен от спортния му режим и икономичността му. Допускам защото колата беше нова, но и към 200к е супер. Много ме кефят пилотираните скоростни кутии на пежо 1007. Първата версия ми беше по-забавна. Пропищях от претенциозен айсин. Слага се на не случайни коли с твърдение, че не трябва подръжка и смяна масло. Най-добре да се прави на 60к км. Един приятел ме спаси от разходи за цяла кола на старо като ремонтира айсина в специализиран серви
  • #31
    23 rate up comment 11 rate down comment
    Никата ( преди 3 години )
    Естествено, че прехвалените немски глокници ша са топа на класациите за чупени кутии, пословично недодялани, калпави, чупливи, и съответно скъпи, защото каквото велика германия е направила, трябва да плаща загубите от войните ;). Защо ли нямаше една Японска кутия в тоя списък(като махнем CVTто щото там е ясно че така ша стане)? Германците, някога може да са били инженери, ся са пеееерас дизайнери - само интериори и лукс са им в русите тикви, ама двигатели и кутии квот стане
  • #30
    33 rate up comment 11 rate down comment
    Радев ( преди 3 години )
    Гледам, че са пропуснали multitronic-а на Ауди. Вярно, че е толкова калпав, че е извън всякакви класации.