IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota Corolla на старо – какво да очакваме?

Експерти посочиха силните и слабите страни на десетото поколение на модела

Много е трудно да се търсят недостатъци на най-популярния модел в историята. Без значение дали става дума за нов автомобил или за употребяван, Toyota Corolla продължава да се радва на сериозно търсене на пазара. В случая експертите от Autoweek се спират на десетото поколение, което се произвежда от 2006 до 2013 година. То се предлага само като седан, тъй то хечбекът беше заменен от отделен модел Auris.

През 2009 година Corolla претърпя фейслифт, като на външен вид той беше козметичен, но пък донесе сериозна модернизация на основните агрегати. Част от тях е появата на автоматична скоростна кутия с хидротрансформатор, която замени роботизираната трансмисия при модела.


Вижте силните и слабите страни на модела в ГАЛЕРИЯТА:


0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Pentata ( преди 1 седмица )
    Имам дизелова 93 киловата, произведена в ЮАР. 2009 г. Много некачествена сглобка и липса на антикорозионно покритие защита отдолу. нула Закупена е за 38 000 лв. Доста семпла и непретенциозна. Двигатела не е капризен,ръчната скоростна кутия е по-ненадеждна. Общо взето доста посредственна кола за моите критерии.
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до 19 ( преди 2 седмици )
    Истинските тойотаджии знаят, че колите от точно това поколение, продавани в Европа, са произвеждани само в Япония (2007), след това в ЮАР и Турция. Френски и английски такива няма. В Англия се произвеждаха Auris и Avensis, във Франция - Yaris.
  • #19
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До #14 ( преди 3 седмици )
    “Очаквайте скука, скука”.... Ами така е ..с тойота и хонда е скучно.. виждаш човек с гащеризон само за смяна на маслата.. друго си пред сервиза на Ауди.. всяка седмица чскаш отпред и си говориш с останалите от “кръвна група шкода” . Забавлението е пълно
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Всички тойотаджии знаят ,че най важното при този модел е да не е сглобяван в турция. Ако намерите френска или английска тойота вземайте смело.
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Дисковете на спирачните апарати трябва да бъдат редовно проверявани и обслужвани, за да няма неприятни изненади. Някой ,който разбира да ми подскаже как аджеба се обслужват дисковете, мерси предварително!
  • #16
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    9 години карах 1.6 dual vvti. Продадох я на 120 000 км. Човекът, който я купи, твърди е е най-добрата му покупка. Млад е, пожелавм да си купи и нова. Здрав, ама ЗДРАВ автомобил. Просторен, удобен и икономичен.
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Като цяло няма забележки, това което е посочено в статията като минуси, с изключение на роботизирана та кутия е съвсем приемливо. Новите са с подобрено управление и комфорт. Въпроса е как понася този атмосферен мотор газ
  • #14
    7 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 3 седмици )
    Не е лоша Королата. В статията са уловили доста добре проблемите им. Бензинките харчат масло след 200К км. Колкото повече км минаваш, толкова повече доливаш ;). Дизелите имат проблеми с дюзите. Основният проблем за мен са старите двигатели: най-новият е разработка отпреди 15 години, с което идва и ниската мощност и повишен разход на гориво спрямо съвременните аналози. Добавете и по-ниските качество на сегашният модел, спрямо този от снимката, съчетано с висока цена. Само хибрида си заслужава.
  • #13
    12 rate up comment 8 rate down comment
    и на старо и на ново ( преди 3 седмици )
    очаквайте скука, скука,скука...
  • #12
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Японски леш ( преди 3 седмици )
    Трудно задоволява дори базовата потребност на Бг клошаря да се движи задоволотелно от т.А до т.Б евтино на газ. За комфорт и елементарни удобства е излишно да се говори. 4-ст автомат и малолитражна некадърна атмосферка от 90-те- японска класика за балъци. Здрави ли са ееее шматки , халал да ви са хааааах аз ще карам алфа дори ако фалират германците, но никога тоя човекоомразен *** на тойота.