IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Puma получи ST версия

"Напомпаният" кросоувър развива 197 коня, ускорява до 100 км за 6,7 сек

Американският автомобилен производител Ford показа първия си кросоувър с префикса ST в името си за европейския пазар. Не може да се каже, че тази тази премиера е голяма изненада, защото субкомпактният кросоувър Puma ST многократно бе попадал в полезрението на фотошпиони, които дори успяха да го заснемат без камуфлаж. А малко преди дебюта производителят наистина разкри някои от характеристиките на "заредения" Ford Puma.


Ford Puma ST


В техническо отношение спортният кросоувър е близък до Fiesta ST. Моделът получи аналогичен 1,5-литров EcoBoost с турбо, който развива мощност от 197 коня и 320 Нм въртящ момент. Двигателят е комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия и диференциал с ограничено приплъзване. В резултат на това ускорението от място до 100 км/ч отнема 6,7 сек, а максималната скорост е 220 км/ч.

Освен това кросоувърът получи по-твърдо шаси и пренастроено управление, по-големи спирачни дискове и четири режима на шофиране - Normal, Sport, Track и Eco. Последният пести гориво и за първи път се появява в спортен модел на компанията. Вътре Ford Puma ST има седалки Recaro, волан с плосък ръб, 12,3-инчово цифрово приборно табло, мултимедийна система Sync 3 с поддръжка на Android Auto и Apple CarPlay, адаптивен круиз контрол и аудио система B&O.

Още снимки на модела - в галерията:

Външно Ford Puma ST се различава от стандартната версия по специална гама цветове на каросерията, която включва шест нюанса - включително екслузивния Mean Green. Независимо от избора на основния цвят на екстериора, покривът, предната решетка, страничните лайсни, кантовете на огледалата и задният спойлер са в гланцово черно. Спортният външен вид се подсилва от 19-инчови джанти с гуми Michelin Pilot Sport 4S, а логото ST се прожектира на земята при отваряне на вратата, за да напомни, че тази Puma ръмжи доста.

Снимки: Motor

0 от 500