IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Външна фирма ще прави „умно“ окачване за Volkswagen ID.3

Технологията на белгийската Monroe позволява бързо адаптиране към условията на пътя (ВИДЕО)

Един от най-големите производители на амортисьори в света – компанията Monroe, ще снабдява електромобила Volkswagen ID.3 с интелигентно окачване, собствена разработка, похвалиха се от белгийската фирма.


Monroe


Първият сериен електромобил от новото семейство I.D на германската компания беше представен през септември миналата година, а през ноември стартира и производството му в завода на Volkswagen в Цвикау. Благодарение на новото „умно“ окачване, разработено от инженерите на Monroe, новият хечбек ще стане не само по-комфортен, но и по-безопасен.

Представителят на производителя на амортисьори – Хенрик Йохансон, разкри подробности за технологията. Тя представлява полуактивно окачване със система от клапани и електронно управление DriV, която ще помогне на ID.3 по-бързо да се адаптира към условията на пътя и съответно ще облекчи управлението на електромобила.



Създаденото от Monroe окачване разполага с 4 амортисьора, управлявани по електронен път. То включва още специални клапани и блок за управления. Последният получава сигнали, анализира ги и отбелязва промените на пътя пред електромобила, като съответно адаптира амортисьорите към тях. Така водачът се радва на по-висок комфорт и безопасност, като в същото време има възможност сам за задава промени в настройките на окачването.

Снимки: Volkswagen, Monroe

0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 3 години )
    И Алфа Ромео, Ланчиа имаха подобна система. За моделите 155 и Дедра имам в предвит.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    88-92 Ford Probe GT (Mazda MX6 GT) бяха с идентична система. Електронни клапани във всеки амортисьор. При потегляне, спиране и завой, втвърдяваха предни, задни или странични амортисьори. А в купето имаше бутон Normal, Soft и Sport и можеше да вози като Майбах или като Вайпър.