IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai Kona постави рекорд по пробег с едно зареждане

Електрическият кросоувър успя да преодолее над 1000 км

Компанията Hyundai постави световен рекорд по максимален пробег с едно зареждане сред серийни електромобили. Компактният кросоувър успя да измине над 1000 км.


Hyundai Kona


Постижението беше записано по време тридневни изпитания на германската писта „Лаузицринг”. Общото време на тестовете беше 35 часа, като в тях участваха 3 кросоувъра. Те изминаха съответно 1018, 1024 и 1026 км без допълнително зареждане на акумулаторите.

Всички машини бяха оборудвани със стандартен комплект батерии с капацитет 64 кВт/ч и стандартни гуми Nexen с ниско съпротивление. Климатиците и информационно-развлекателните системи са били изключени заради максимална икономия на енергията.


Hyundai Kona


Участниците в изпитанията са били разделени на две групи, като те са се движили със средна скорост от 30 км/ч. На третия ден от тестовете всеки кросоувър е изминал над 20 км при 3% остатък от заряда на батериите. Когато системата е отчела нулев заряд в акумулатора, автомобилите са изминали по още няколкостотин метра, преди да спрат.

Снимки: Hyundai Motor Deutschland

0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Почти няма електромобилв света който да конглокира Хюндай Кона по пробег. Единствено тесла във вариант с най-голямата батетия която е три пъти по-скъпа от Кона!
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Наблюдател ( преди 1 месец )
    Не с 30 км в час, а с 3 км в час да ги карат тези хюндаи. Може и цяла година да откарат
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Слагаш си един 220 волта бензинов генератор в багажника за да си сигурен че може да се добереш до следващата бензиностанция.
  • #13
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    С 30км.ч 1000км. С 10км.ч 1500км. Ако я бутате 100000км. Със 140км.ч. на магистралата в реалния живот, пробега ще е 200км.ч.
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 1 месец )
    Ясно е, че с 30 км е нереалистично да се кара дълго време, но може да е спасяващо в даден момент. Ако някой дава яко газ и остане с 20%, ще не ще, после трябва да пъпли.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    #10 ( преди 1 месец )
    Не е реалистично да се кара часове наред с 30км/ч по-полезна информация щеше да е нещо като 60-70км/ч едва ли щеше има голяма разлика в разхода но все пак се цели рекорд и явно с 30-40км/ч е най-икономично при електромобилите
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До #2 ( преди 1 месец )
    Напротив. Този, а и други тестове показват, че ако остане малко заряд в батерията, може да се кара по определен начин и колата да се добере до някоя зарядна станция. С тази кола с един киловатчас са минали почти 16 километра. Това означава, че ако ти останат 15% ток, което е 9,6 квт/ч, можеш да почнеш да шофираш като *** и ще минеш около 150 км. Но не трябва да се забравя, че тестът е направен на писта.
  • #9
    14 rate up comment 2 rate down comment
    пропов ( преди 1 месец )
    То това е точно като приказката за коня дето таман се научил да не яде и взел че умрял. То с цял ден с 30 не коня щи умре ам каруцата щи изгние и даже ще забравиш закъде си тръгнал. Аааа то пък ще трябва и да се връщаш, малиии. И понеже радиото е кът, ще си пееш Пооообелях и оооостарявам. А и още - нямаш климатик, затваряш прозорците заради аеродинамиката. Побеляваш, остаряваш , вмирисваш се , абе умряла ти е работата.
  • #8
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Няма друг автомобил с 64кв който да може да мине 100км, няма и скоро да има. Тесла, немчолята и останалите могат само да завиждат на светновния лидер Южна Корея.
  • #7
    19 rate up comment 2 rate down comment
    112 ( преди 1 месец )
    Напълно излишен рекорд, с тази скорост е неприложим.