IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Maserati показа два седана с двигател на Ferrari

Моделите Ghibli и Quattroporte получиха версии Trofeo

От доста време компанията Maserati предлага под името Trofeo цяла гама спортни версии на своите модели. Сега към дебютиралия през миналата година кросоувър Levante се присъединяват седани Ghibli и Quattroporte. Трите автомобила бяха представени заедно, като образуваха цветовете на италианското знаме.


Maserati Trofeo


Както се очакваше, двигателят за седаните е взет именно от кросоуъра. От компанията твърдят, че 3,8-литровият V8, производство на Ferrari, е преработен за двата нови автомобила, но запазва същите характеристики – 590 к.с. и 730 Нм. Моторът се съчетава с 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF и механичен диференциал с повишено триене.

Това означава, че след скорошното си обновяване Ghibli получава не само версия с 4, но и с с 8 цилиндъра. Maserati Ghibli Trofeo ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди, а по-тежкият - Quattroporte Trofeo, прави същото за 4,5 секунди. Максималната скорост и в двата случая е 326 км/ч. За сравнение, показателите на оборудвания със 4x4 Levante Trofeo са 4,1 секунди и 302 км/ч.

Още снимки на Maserati Ghibli Trofeo - вижте в галерията:

Освен двигателя си, кросоувърът разделя със седаните системата за контрол на устойчивостта (Integrated Vehicle Control, IVC), спортния режим на движение Corsa и лаунч-контрола. И Ghibli, и Quattroporte получават 21-цолови алуминиеви джанти Orione (на Levante се поставят 22-цолови), като по-младшият модел може да се похвали и с вентилируем преден капак.

В салона на два спортни модела на Maserati има натурална кожа Pieno Fiore, специфична графика на приборите и извезан надпис Trofeo на подглавниците. Седаните получават нови автопилот и мултимедия с 10,1-инчов тъч-скрийн, като и достъп до пакет от онлайн-услуги.

Още снимки на Maserati Quattroporte Trofeo - вижте в галерията:

Снимки: Maserati

0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    еми нормално е красивото да те дразни. при факта, че масово се карат бмв-та, ауди-та и мерц-ове с решетки, нарисувани от 15 годишни ***...
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    raiders ( преди 1 месец )
    Не м хресват Мазерати от доста години, нещо ме дразни в дизайна им, инче на здната седалка повече от 50кг девойка няма да се вози...
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Сега вече станаха много интересен избор тея коли.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 1 месец )
    Да може и така да е. Но широчината зависи и от този, който сяда вътре и т.н. субективно е. Нали. Но има и много практични автомобили, които не са чак толкова красиви, но са ненадминати, въпреки това. Има и такава, които са много красиви, които но не са чак толкова практични, но и те са ненадминати, въпреки това, нали : ))
  • #3
    7 rate up comment 10 rate down comment
    366 ( преди 1 месец )
    ...и всичко свършва когато седенеш вътре, особено на неудобната и тясна задна седалка, както и като погледнеш мизерния багажник! все пак се водят седани а не купета.
  • #2
    18 rate up comment 3 rate down comment
    356 ( преди 1 месец )
    Мога да коментирам само това което виждам, а то е, че това е един изящно красив светски автомобил. Направен с много вкус и финес към пропорциите, преливащи с феерични естетически линии, поднасящи финото усещане за лукс и разкош, но някак стегнато, неразтучително, ведро, с чара на скъп бизнес автомобил. Браво!
  • #1
    2 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    А ферари ги взема от Рено. Това вече го знаем.