IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz E-Class на старо – какво да очакваме?

Експерти посочиха силните и слабите страни на поколението W212

Mercedes-Benz Е-Class е сред най-популярните модели на германския производител, а поколението W212 вече се предлага на сравнително разумни цени, което го прави и особено популярно на пазара на употребявани автомобили. Затова експертите от Autoweek разгледаха силните и слабите страни на луксозния седан, за да може евентуалните бъдещи купувачи, да преценят дали си заслужава парите. Както и какви подводни камъни да очакват, когато им се наложи да обслужват или ремонтират автомобила.

Поколението W212 на бизнес-седана излезе през 2009 година, като компанията от Щутгарт оборудва модела с широка гама силови агрегати. Сред тях има бензинови и дизелови мотори с обем от 1,8 до 6,2 литра. През 2013 години E-Class претърпя сериозен фейслифт, при който инженерите на Mercedes-Benz отстраниха някои технически недостатъци на модела.

Вижте силните и слабите страни на модела в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #12
    20 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-здравите двигатели на този модел, са всъщност от Рено.
  • #11
    52 rate up comment 14 rate down comment
    Естет ( преди 3 години )
    Очаквайте да не можете да я поддържате...Ако можехте, щяхте да си я купите нова...Това е автомобил за хора с много пари, а не за някой, който е спестил 20-30 хиляди лева и след като я купи, няма пари дори да и купи 4 гуми от висок клас...Мерцедес е Мерцедес, когато се поддържа адекватно, а поддръжката в адекватни сервизи с оригинални части и качествени консумативи струва скъпо!Това не е автомобил за някой, който изкарва по 1000-1500 лева на месец, а за хора с високи доходи!
  • #10
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Мерц ( преди 3 години )
    Фейслифтът на W212 е един от най-красивите Мерцедеси! Първата работа на новия тогава шеф-дизайнер Гордън Вагенер.
  • #9
    14 rate up comment 15 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    необратимо увредените от системно ползване на рено ***, дори забравят правописа. Всъщност толкова си могат ...
  • #8
    10 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Селската.
  • #7
    21 rate up comment 32 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хаха денонощно висене по сервизите.Най ***-селаката марка.
  • #6
    19 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако четеш обявите в БГ, масово излиза че по някакъв магически начин идват коли малко под цената на аналогична бройка в мобиле де и то след като добавиш доставка и печалба на вносителя. Въобще особено такъв тип автомобил само от Германия сам да си го внесеш.
  • #5
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Цвета лесно се сменя. двигателя и задвижването са по-важни. Но и те не са 100% надеждни. При големите и 4х4-тата поне таксита нямаш, но не пречи да са служебни пак на много километраж. Километража поне лесно се проверява с модерните бази данни.
  • #4
    14 rate up comment 6 rate down comment
    до 2 ( преди 3 години )
    по принцип такситата са с определени цветове и 90% са от моделите 200CDI, като никога няма 4х4.
  • #3
    26 rate up comment 4 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 3 години )
    Съгласен с #2. Ако вземате W212 търсете фейслифта с големите двигатели и коли произведени в Германия за Германия. Удължената гаранция Junge Sterne е до 5г и е много по-изгодна от измишльотините в бившия балкан-скандал.