IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz E-Class на старо – какво да очакваме?

Експерти посочиха силните и слабите страни на поколението W212

Mercedes-Benz Е-Class е сред най-популярните модели на германския производител, а поколението W212 вече се предлага на сравнително разумни цени, което го прави и особено популярно на пазара на употребявани автомобили. Затова експертите от Autoweek разгледаха силните и слабите страни на луксозния седан, за да може евентуалните бъдещи купувачи, да преценят дали си заслужава парите. Както и какви подводни камъни да очакват, когато им се наложи да обслужват или ремонтират автомобила.

Поколението W212 на бизнес-седана излезе през 2009 година, като компанията от Щутгарт оборудва модела с широка гама силови агрегати. Сред тях има бензинови и дизелови мотори с обем от 1,8 до 6,2 литра. През 2013 години E-Class претърпя сериозен фейслифт, при който инженерите на Mercedes-Benz отстраниха някои технически недостатъци на модела.

Вижте силните и слабите страни на модела в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #22
    12 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Това за смяна на лагери на 50 хил няма как да е вярно
  • #21
    21 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    *** мерцедес карали ли сте да видите истинска кола смешници карайте си бараките и не коментирайте
  • #20
    20 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Кефи ме как в Аутомедия се плюе по всичко що не е немско, че е ненадеждно и после се появяват такива статии, където смяната на лагер главина след 50К километра е малък ангажимент, но понеже е Мерцедес нема нищо страшно....
  • #19
    11 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тук някой спомена красив и Мерцедес в едно изречение. Хора, вие очи имате ли?!! Я вижте мазератитАта в съседната статия, тогава помислете за Мерцедес....
  • #18
    20 rate up comment 17 rate down comment
    Рено ( преди 3 години )
    Общо взето-останала е само слава.Добре ,че започнаха да слагат двигатели от Рено -да има поне нещо стойностно в по-малките модели
  • #17
    22 rate up comment 6 rate down comment
    112 ( преди 3 години )
    Смяна на верига на 90 000 км. Това някакъв майтап ли е? На Мазда-та ми се сменя на 250 000 км.
  • #16
    12 rate up comment 5 rate down comment
    комедийни ( преди 3 години )
    "Ако все пак видите ръжда под калниците или на праговете..." на 212 калници, врати и преден капак са от алуминий...
  • #15
    20 rate up comment 5 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Шеговито Ви казвам, без да звучи, че нападам някого, но като чета коментарите тук излиза, че най скапаната марка е Рено, но всички, дори и премиумите, ползват нейни двигатели, части, шасита и всичко останал, всеки път, за своите модели. Е как така? Ако това е вярно, то автоматично Рено би трябвало да се тълкува не като най-скапаната марка, а като най-неудържимият световен технологичен авангард, заради който много други марки въобще съществуват : ))
  • #14
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    човекът е безвъзвратно увреден от ползване на рено! Прояви разбиране...дУмокрация е все пак.
  • #13
    15 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Офф, от тоя нема отърване!! Няма E-klasse с двигател от жабарско!