IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

На какво е способен новият VW Golf GTI на пътя?

Разликите с предишния модел не са чак толкова големи (ВИДЕО)

Може би това е въпросът, който си задават всички почитатели на GTI версията на осмото поколение на VW Golf, а отговорът вече е налице. И може да се види във видеото, появило се в youtube канала на Automann-TV.  

 

VW Golf GTI 8


Естествено, най-важният тест е за максималната скорост и на германски аутобан постижението е впечатляващо – 246,18 км/ч в ежедневни условия.
Golf GTI се задвижва от 2-литров 4-цилиндров бензинов турбо мотор с мощност 242 конски сили и 370 Nm максимален въртящ момент. Двигателят задвижва предния мост чрез 6-степенна механична трансмисия или 7-степенна DSG кутия.
 

На отсечка без ограничения на германски аутобан новият Golf GTI демонстрира, че се ускорява от 100 до 200 км/ч за 15,5 секунди, а преди това постига ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,3 секунди.
 

От VW все още няма официални данни за максималната скорост на Golf GTI, но уредите на борда на автомобила, тестван от Automann-TV показаха 247 км/ч, което се оказа малко над 246.
 

В интерес на истината, тези данни не се различават кой знае колко от постиженията на Golf GTI от седмото поколение на модела. Официалният рекорд на ускорението до 100 км/ч с DSG трансмисия е 6,2 секунди, а благодарение на електрониката максималната скорост е ограничена на 248 км/ч.  

 

 


Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Голф 7.5 /фейслифта на 7-цата/ е най-добре изглеждащия голф досега. Особено GTI TCR !
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    VW реално тръгва от 1974 г., с Голф 1 До тогава са живи умрели. Били са на ръба на фалита. Четете историята.
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    "Това 30-40 години едно и също, явно и хората са зациклили и искат все голфо, който славно расте с 5 см на поколение." Ахам, хората искат надеждна, пъргава и приятна за каране кола.
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Това 30-40 години едно и също, явно и хората са зациклили и искат все голфо, който славно расте с 5 см на поколение.
  • #5
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пропускат да кажат, че настройката на шасито и дваигателя на GTI е направена от Рено.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    "уредите на борда на автомобила, тестван от Automann-TV показаха 247 км/ч, което се оказа малко над 246"по-интересно щеше да бъде, ако 247 се беше оказало малко под 246.
  • #3
    12 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всичките тея дигитални дисплеи са много по-евтини в масово производство от нормалните, човешки копчета и уреди. Ако някой си мисли, че това е премиум и иска да даде повече пари за нещо такова - будала да му викат ще му е малко.
  • #2
    6 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Наскоро го прочетох, значи казват следното : За оризарчетата щели да направят климатика да се пуска с изкуствен интелект, понеже не им стигало интелекта да го включат със сензорно копче. Опа забравих, че тойотите нямаха климатик. Тойотите с климатик бяха само онези с комарника, нали ?
  • #1
    16 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам колко заблуден маниак на VW трябва да си, за да си помислиш, че има нещо ново в този GTI. Всъщност ако гледаме таблото и инфотейнмънт системата, се оказва че даже и по-зле от стария. Всички неща са направени с цел да се пестят пари. Дори копчето на волана всъщност е едно и е сензор някакъв, пак с цел пестене на пари. А това, колко е трудно и непритно настройването дори на температурата, не беше подминато в нито едно ревю.