IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

7 двигателя, които спокойно правят по 500 000 км

Ако търсите дълъг живот, насочете се към бензинов агрегат без турбо

Някога животът на един автомобил се определяше преди всичко от качеството на купето и от това доколко податливо на ръжда е то. Сравнително просто устроените двигатели обикновено го надживяваха и беше обичайна практика просто да се подмени ръждясалата "опаковка", за да стане колата като нова.
В наши дни е точно обратното: технологиите напреднаха и податливи на ръжда купета почти не са останали на пазара. За сметка на това двигателите стават все по-сложни: с турбокомпресори, малки обеми и високи степени на сгъстяване, и с директно впръскване. Днес животът на автомобила зависи в най-висша степен от мотора под капака. Ето седем агрегата, които са достатъчно семпли и надеждни, за да изкарат без проблем 500 000 км без съществени ремонти. При правилната поддръжка, разбира се.


7 двигателя, които спокойно минават 500 000 км (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #40
    19 rate up comment 11 rate down comment
    Vlado6410@gmail.com ( преди 3 години )
    Дачиа сандеро 1.4 служебна кара се като за последно 250хил.реални не харчи грам масло, вьрви доволно
  • #39
    12 rate up comment 23 rate down comment
    селянина ( преди 3 години )
    сеат ибиза 2011г. 900 и кусур, гони милион. само сипваме евтина нафта от магарешки и караме. даже и крушки на ламбите не гори..баси колата майна. разход 2,5 на100 . екомотив версия ..е тва е
  • #38
    25 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    дачия логан на 999.000 км . не гори масло..даже и нафта... кола пушка не трака ,не ***... качествени матряли... кола мечта.... майтап бе уйли ..бракувахме я на 120 хиляди км
  • #37
    9 rate up comment 27 rate down comment
    Rad ( преди 3 години )
    BMW 318IS КОЛАТА Е НА 670 000 без ремонти по двигателя!
  • #36
    8 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    БМВ е 36 320и 95та година над 500хил.км.още и не бута масло
  • #35
    4 rate up comment 25 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    на рено моторчето и да издържи (все пак навремето Порше го е направил) всичко останало е леш!
  • #34
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Жоро ( преди 3 години )
    Ауди б4 2.0 АБТ 90 коня. Вярно, много стар мотор, но от всички таралясняци, дето съм карал, от този мотор имам най-приятни спомени. Супер евтино обслужване, дето се казва и без да си много разбирач и ти може да си му смениш ремъците. Място околна двигателя - бол. Тиха и равномерна работа на мотора и прилична мощност за 90 коня. Плюс и ниския данък. Самата Б4 вози меко и комфортно, но минус и е леката задница, което я прави доста нестабилна на завои, съчетани с хлъзгава настилка.
  • #33
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Готин ( преди 3 години )
    Двигателите с име Клион-Фонте са най доброто нещо произведено в Европа за всички времена, а двигателят C1J с атмосферно пълнене и с обем 1397 см3 и 93 к.с мощност, разработен от Години и монтиран на R 5 и R 11 в периода 1981-1985 г. са ненадминати и до сега. Цените на тези автомобили в момента са между 15 и 55 хиляди евро.
  • #32
    30 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Таксиметрови автомобили независимо от марката , преди милион км , никой не ги спира. , цялата фатка е , че един автомобил се съсипва не от многото км, а от неправилното ползване и поддръжка. Няма как зимата да палиш при -10 за да идеш за хляб и после да се оплакваш че колата не става
  • #31
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Renault Espace Quadra mk2 2.2 108hp 1992- 19961 117 000km Без проблеми по двигател и скорости. Най чести проблеми жила на ръчна, термостат и букси на фаровете