Легендарният дизайнер Гордън Мъри успя да развълнува феновете на суперспортните автомобили с новото си творение Т.50, като той определи модела като „истинския наследник на McLaren F1”. С което успя да съживи интереса и към класиката от 90-те години, ако той някога е завяхвал, като цените на модела вече са астрономически.
Пример за това е един F1, оценен от компанията Hagerty, която е специализирана точно в оценяването на класически модели и която работи с най-големите аукционни къщи и организатори на търгове.
В средата на първата половина на 90-те години McLaren F1 излиза на пазара с цена 450 000 британски лири, което днес би се равнявало на 965 000 паунда, като сметнем инфлацията, което е малко над 1,26 милиона долара.
В Hagerty обаче са оценили един F1 на 16 милиона долара, като обяснението е, че от 2008 година насам търсенето на тези редки автомобили расте постоянно и заедно с него скачат и цените. Интересното е, че преди 12 години средната цена на F1, предлаган от различни колекционери е била 1,5 милиона лири. F1 се задвижва от 6,1-литров V12 двигател с мощност почти 630 конски сили, има максимална скорост от 386 км/ч, както и победа в генералното класиране на „24 часа на Льо Ман”. И естествено, три места, като шофьорът е разположен в средата.
През 2015 година популярният актьор Роуън Аткинсън успя да катастрофира на два пъти със своя F1, което по неофициални данни е довело до най-сериозното обезщетение, изплащано от застрахователна компания, на Острова. Но интересното е, че след това напълно възстановеният автомобил намери нов собственик срещу 8 милиона лири. Според днешните цени на F1 това е неприлично евтини.
Шаси №44 от производствената серия на McLaren F1 постигна цена от 15,6 милиона долара на търга на Bonham’s през 2017 година, така че днес 16 милиона явно са справедлива цена за екземпляр в отлично състояние.
Най-вероятно с T.50 ще се случи абсолютно същото, което превръща новия автомобил на Гордън Мъри в сериозна цел на колекционерите, които работят с дълъг хоризонт на изплащане на инвестицията.