IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пикап с пробег от милион мили бе върнат в завода

Собственикът на машината получи чисто нов Nissan Frontier от производителя

Историята на американеца Брайън Мърфи получи гласност през февруари. Мъжът работи във фирма за доставки, като от 2007 години ежедневно прекарва по 13 часа зад волана на своя пикап Nissan Frontier (американския аналог на предишното поколение на Nissan Navara).


Nissan Frontier 1 милион мили


За този период машината е навъртяла над милион мили (1,6 млн. километра) по пътищата на САЩ, като доста рядко е влизала в сервиз за сериозни ремонти. Мърфи разкрива, че при пробег от 450 000 мили (близо 725 000 км) е сменил радиатора, а на 700 000 мили – ангренажния ремък (и то не защото е бил изхабен, а за собствено спокойствие.

Съединителят на пикапа, който е с 5-степенна механична скоростна кутия, е сменен след преминаване на границата от 800 000 мили.


Nissan Frontier 1 милион мили


В Nissan решиха, че трудолюбивата и здрава машина трябва да стане собственост на компанията е сега този Frontier се прибира у дома си – завода в Смирна (щата Тексас), където е сглобен. Пикапът ще бъде показван на новите служители, за да бъдат наясно, какво качество на производство трябва да постигнат.

Досегашният му собственик пък получава чисто нов Nissan Frontier, който на практика е съвсем същият, но с нов двигател – 3,8-литров V6 с мощност над 300 к.с. Брайън Мърфи ще трябва да свиква и с новите трансмисия и система за задвижване. Неговият ветеран беше със задно предаване и механични скорости, докато новият пикап е с 9-степенен автомат и задвижване на двете оси.

Още снимки на пикапа с милионен пробег - вижте в галерията:

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Peшо ( преди 3 години )
    Според мен е с пренавит километраж.
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Всеки, който е поне малко наясно с автомобилите, ще открие две много смущаващи неща в статията. Агренажен ремък се сменя на 60 хил. километра. Единствено новите ремъци в масло се сменят на 240 хил км. Веригите и те там някъде. Няма нещо, което да изкара 700 000 мили!!! Един съединител, колкото и да се пази, заминава на 300-400 000. Проверявайте си информацията. Това не е електромобил!
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Бе, да ме светне някой - какъв е тоя ДВГ, който сменява ангренажен ремък на 700 х. мили, и то по желание. То, ангренажните вериги се сменяват препоръчително на 270 - 300 х. Километра!
  • #1
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не е нещо сензационно. При каране предимно по магистрала и редовно обслужване тези километри се делят на 10 за да се получи износването при предимно градско каране, т.е. 160 000 км.