IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как се справи новата Toyota Supra с „Лосовия тест“?

Спортното купе успя да покрие изпитанието със 77 км/ч, но не и с повече (ВИДЕО)

Специалистите от изданието km77.com, които се занимават с проверката на автомобила при внезапно появило се пред него препятствие на пътя – така наречения „Лосов тест“, провериха възможностите на новото поколение на Toyota Supra.


Toyota Supra


Идеята на изпитанието е да се избегне сблъсък с обект на пътя, който се намира близо до автомобила, движещ се със сравнително висока скорост. При тестовете се използват конуси, като водачът не бива да удря нито един от тях. Това се оказва сериозен проблем за голяма част от тестваните автомобили.

Новата Supra успява да покрие теста при скорост 77 км/ч, като шофьорът на спортното купе признава, че е нужно време да се свикне с волана, за да може да се спазва. Моделът е оборудван с усилвател на волана с променливо съотношение, което често обърква водача за това, колкото трябва да се завърти кормилото. И той трябва да знае как тази технология влияе на управляемостта на автомобила.



Спортното купе се пробва и при скорости над 77 км/ч, но не успява, тъй като там поднасянето е по-сериозно и машината удря конусите. Тестовият автомобил е оборудван с 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, като разполага с активен диференциал и адаптивно окачване, които подобряват маневреността.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    наистина ползващите рено сте яко увредени! бокстера с лекота минава теста с 80км/ч - нещо което рено може само да сънува: https://www.youtube.com/watch?v=0uR6bfMeefM а бугати ако го нямаше немската марка VW, отдаван да си е останал във вечното забвение, между другото Еторе Бугати си е 100% италианец.
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До №2 и 9 Преди да коментирате да бяхте прочели коментарите под статията за Алпин,както от собственици така и от профи състезатели имаше. Та те са с единодушно мнение,че причината не е колата а неумението и незнанието на особеностите в поведението на този тип автомобил лек със средно разположен двигател. Ако можете да го намерите клипа си пуснете преводача и прочетет коментарите интересни са и са на противоположното ви мнение.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До коментар №2,коментара ти показва колко си далеч от истината. Трябваше да прочетеш коментарите под теста тогава,някой от които бяха на профи състезатели. Мнението им бе,че има особеност при управлението на този автомобил със средно разположен двигател. Факт е,че на писта Алпин и Бокстер С са приблизително еднакви,да не говорим,че при драг Алпин изпревари тази Тойота и Порше-то.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Последната Z4-ка е настроена меко за туринг кола и никога не е имала спортни амбиции. BMW дори не планират М-версия. Но японците нали уж бяха преработили окачването за супер-дупер спорт? Ко стана?
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Еторе Бугати не е ли италианец? Какви са инженерите в компанията в началото и какви са сега?
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До "до #3" ( преди 1 месец )
    Само да те светна, че Бугати е френска марка. И щом всичко дето е френско кучета го яли, защо БМВ и МЕРЦ ползват малки дизели съответно на PSA и Renault? Май инженерите на тези известни немкси компании нищо не разбират?
  • #9
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до #3 ( преди 1 месец )
    ганчоу, квото е френско-кучета го яли: алпинката е с мишелинка - глей 0.09сек от клипа, пробваа го и на 77 и на 81км/ч и се дъни като за световно! едва зацепи на 75км./ч, ама то рено толко си може ...
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Sayder ( преди 1 месец )
    Ако е с някакви калпави японски гуми, вероятно е заради сцеплението :D
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    . . . ( преди 1 месец )
    шаси и окачване се проектират и настройват за комплексни условия, не само за прословутия "лосов" тест. Особено на спортни автомобили. И Супрата и Алпина са си супер ... и Форда ;)
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    356 ( преди 1 месец )
    Така. От тук нататък никой де не си помисля да се присмива и да неглижира Форд Фокус, защото удари в земята много велики, мега яки супер скъпи бегачки и от Запад и от Изток.Точка.!!!