fallback

10 култови коли с двойни фарове

Този вид кръгла оптика вече се среща все по-рядко

Използването на кръгли, а не на правоъгълни или по-сложни като форма фарове в началото на автомобилната индустрия е обусловено от технологиите, използвани по това време. Направата на подобна оптика е по-просто, а фокусирането на светлината с рефлектор във формата на конус е по-лесно.

Понякога фаровете са двойни, като по този начин производителите отделят своите по-скъпи и съответно по-добре оборудвани модели. В наши дни обаче кръглата оптика се е превърнала в отличителна черта на ретро-автомобилите, въпреки че някои компании и до ден-днешен я използват за луксозни или харизматични автомобили. Например, Mini, Fiat 500, Porsche 911, Bentley, Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G-Class и спреният наскоро от производството Vollswagen Beertle. Нека обаче си спомним и друг култови машини, които имаха по 4 очи, но вече не се произвеждат.

10 култови коли с двойни фарове (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Производителите

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Пропуснали сте лада 1500 с
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    + лада 1500/1600, полски фиат, - култ от миналото
  • #6
    148 ( преди 4 години )
    А Ланча Делта Интеграле,Лотус Есприт,Фиат 124 Абарт,Ланча 037..... Стегни се бе авторчето.
  • #5
    snaky ( преди 4 години )
    До 3: Alfa 159 има тройни фарове мой човек. Нещо си се объркал
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Брат, представата ти за GTV е нещо като представата на повечето българи за друга дума с Джи и с 5 отпред...
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    ВАЗ 2103 , как може да го пропуснете159-ката също е колите с много добре изглеждащи 2-ти фарове
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Е нема що -GTV, това докато го запалиш и минеш 20 км. и се счупи и трябва да влизаш в сервиза. На мен ми харесва Ford Capri, за разлика от доста грозната Опел манта. Ролс Ройса е страхотен,американския GTO, японската Integra, разбира се, но я предпочитам с тесни фарове. Mitsubishi 3000 е супер спортно купе и е около 100 класи по-добро от Алфата,ако ще цената й да стане като на Лексус.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    GTV-то е прекеасен автомобил с класическа стойност. Следя им цените в mobile-то и като гледам всяка година растат с по 10%.
fallback
Последни