IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

30-те най-велики автомобила в историята - II част

Класация без нито един Mercedes - но за сметка на това с доста BMW и Porsche

Съществуват доста класации, опитвали се да селектират най-великите образци във вече 135-годишната история на автомобила. Някои от тях са добре аргументирани, други са просто евтин начин за привличане на внимание. Но подборката на американското Car & Driver е несъмнено от първия вид. Едно от най-уважаваните издания на автомобилна тематика навършва 65 години и в чест на юбилея подбра 30-те най-забележителни коли, някога тествани от него.

Селекцията обхваща единствено периода, в който C/D е съществувало, тоест от 1955 насам, така че е разбираемо отсъствието на машини като Ford Model T, Alfa Romeo 2900 B или Bugatti 57 Atlantic. И понеже ставата дума за списание, което винаги се е интересувало от спорта и пътното поведение повече, отколкото от удобствата и технологиите, можем да разберем и пълната липса на марки като Mercedes. Разбираме даже защо в един момент свеждането на любимите коли до 30 се е оказало невъзможно, и в крайна сметка класацията обхваща 32. След първата част, обхващаща периода 1955-1985, ето и втората.


Най-великите коли в историята - I част (ГАЛЕРИЯ):


 
 

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Любо ( преди 3 години )
    След като липсват автомобили, като W124 500Е Chochone, SLR McLaren, BMW E28 M5 не ми ги храли C/D-то.
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До ком 7 ( преди 3 години )
    Това не вярно пример гаранция 3 год.или 150000 км.може да ги минеш за 3год.може да ги минеш и за 20 години тези километри
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Дгд ( преди 3 години )
    Чисто американска класация и чиста загуба на време, да чета освен НСХикса всичко е шит, аутомедия ще спра да ви чета. Голфа е 15хил.долара в Уса виждал съм го в моловете с лична карта всеки дрипльо може да го купи на секундата, на лизинг и да си тръгне с него....отиваш и взимаш като кофичка кисело мляко е....тука е 50хил лв. Без екстри и чакаш 2 седмици да ти го докарат
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-доброто БМВ правено някога е именно Е 39.
  • #7
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    до "В плановете на нито един производител не попада да направи кола, която 25 години по-късно още да работи надеждно по пътищата на България, четвърта ръка и с два пъти превъртан километраж"пич, ако имаше оскар за коментари щеше да е твой!
  • #6
    13 rate up comment 1 rate down comment
    до 5 ( преди 3 години )
    В плановете на нито един производител не попада да направи кола, която 25 години по-късно още да работи надеждно по пътищата на България, четвърта ръка и с два пъти превъртан километраж
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тия магнезиеви блокове /сн.10/, такава порнография излязоха!!
  • #4
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Няма редактор, които да е по-наясно с характеристиките от бмв фенче. Няма и майстор, които да разбира повече от тях. Аз познавам много фенбойчета, само по боята не са правилиремонти и доработки, ама може да не съм ги слушал внимателно.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Доста смислена класация, макар че съм малко скептичен за кадилака и мустанга, честно казано
  • #2
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    никъде не пише, че това е базовият двигател. Пише, че по-базовият шестцилиндров редови има 190 коня, защото действително има и негов вариант с 228 коня, при 530i. Смятам, че като претендиращ за званието homo sapiens би следвало по-внимателно да обработваш информацията, когато четеш