IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda представи Octavia RS

Моделът ще се предлага в бензинова и дизелова версии

Точно 4 месеца след пускането на хибридната версия Octavia RS iV, компанията Skoda представи и високопроизводителните модели с традиционни двигатели. Те изглеждат почти като електрифицираната Octavia RS iV, като изключим липсата на лого iV и на порт за зареждане в предната част.


Skoda Octavia RS


Стандартната Octavia RS може да бъде оборудвана с 2,0-литров TSI с мощност 245 к.с. и 370 Нм. Задвижването е към предната ос, а скоростните кутии са 6-степенна механична или 7-степенна роботизирана DSG. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,7 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч.

За модела се предлага и дизелов вариант с 2,0-литров TDI, развиващ 200 к.с. и 400 Нм. Това е и най-мощният дизелов двигател за новото поколение на Octavia. Задвижването в случая също е към предната ос, но като опция се предлага система 4х4. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 6,8 секунди при максимална скорост от 243 км/ч. Дизеловата Octavia RS ще се предлага само с DSG.


Skoda Octavia RS
Skoda Octavia RS

И двете версии на автомобила получават прогресивно кормилно управление и спортно окачване със задно многоточково закрепване отзад. Срещу доплащане е достъпна електронно-адаптивно окачване (Dynamic Chassis Control), като при TSI диференциалът с ограничена приплъзване е с многодискова муфа.

Най-скъпите варианти на Octavia RS разполагат с цифрова комбинация от прибори и голям екран на информационно-развлекателната система. Те получават стандартно централна въздушна възглавница (за първи път при Skoda), специални 18- и 19-цолови джанти, ексклузивни фарове срещу мъгла и черни акценти по каросерията.

Още снимки на модела - вижте в галерията:

Снимки: Skoda

0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Qwerty ( преди 3 години )
    за всеки влак си има пътници. даже и за шкода.... а пък щом наистина сме се скъсали да купуваме шкоди, мисля че е редно ваген да открият един завод за шкодички у нас. все пак така е справедливо. ние да си ги правим и ние да си ги караме. тогава обещавам да си купя една нова
  • #12
    8 rate up comment 5 rate down comment
    NEnone ( преди 3 години )
    За това ли мегаломана го спират от производство, докато Октавията като модел всяка година расте с по 10-15% продажби?Всъщност след изтеглянето на Нисан реното като цяло май е съвсем неспасяем пациент ...
  • #11
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Az ( преди 3 години )
    Шкода - обикновено управлявана от мшади-мениджърчета с бели ризки които бързат за работа и дават много газ на служебния(личен) автомобил .
  • #10
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до #9 ( преди 3 години )
    А-ха - ясно! Понеже тотално разбиват митовете за НЕМСКОТО качество, та затова ще да са най-добрия източник!!! Дообре - така да е. А пък милионите /дори милиарди/ които си карат немските автомобили И СА ДОВОЛНИ - те са *** и нищо не разбират...
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Car Reliability Index е единствения сравнително независим източник на информация за надеждността на марките. Естествено митовете около немското качество са тотално разбири.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    бай Унуфри ( преди 3 години )
    Към no.5 - Извинявам се за невежеството , ама туй Car Realibility Index неква брошурка в салона на франсетата лий ? Мерси предварително
  • #7
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Гледаш ти ( преди 3 години )
    Аз пък гледам друго каква цена държи Шкода 2015г и същото Рино 2015 а????????Супърб срещу Талисман или Октаха срещу Меган а?????
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До #2 ( преди 3 години )
    "Така ,че няма как искаш екстри ама пари не даваш".... Има как , не си прав, примери много в БГ, само се изпълняват следните нищожни , но необходими условия :- премиум нов внос на "реални км и напълно обслужена"- давена и/или след челен удар, може и обръщана през таван
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    Ако се гледа Car Realibility Index, не оставам с впечатление че Шкода Октавия е по-добра от Рено Меган например, даже напротив. Октавия е на 95 място, със 18% дефектирали двигатели, срещу Меган на 62-ро място с 3.67 % дефекти (все пак говорим за сравнително евтини масови коли и там надеждността трябва да е над всичко). А да забравих, сега ще се цитира TUV ;))). Само дето TUV не издава застрахователни полици за удължена гаранция за разлика от Car Realibility Index ;)))
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    До #1 ( преди 3 години )
    Допуснал си грешка: много по-добра е не само от неуДачията ами и от братчеда рено!