IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Dodge пусна най-мощния сериен всъдеход на планетата

След обновяването версията Durango SRT Hellcat получи 720 коня под капака

Преди няколко дни компанията Dodge обяви сериозни промени в своята гама, които са насочени най-вече към пазара в Северна Америка. Те вече са факт, като основната от тях е сериозно обновяване на големия всъдеход Durango.


Dodge Durango SRT Hellcat


Очакваше се, че моделът ще смени поколенията си, но това не стана. Сред фейслифта обаче Durango ще се предлага в модификация с легендарния 6,2-литров V8 двигател Hellcat, който се среща при редица модели на Dodge, а също така и на Jeep Grand Cherokee. За Durango силовият агрегат е форсиран до 720 к.с. и 875 Нм, което формално превръща автомобила в най-мощния всъдеход от този сегмент на планетата.

Всъщност, новата версия изпреварва изградения на същата платформа Jeep Grand Cherokee Trackhawk със символичните 3 конски сили, но пък е далеч преди европейските лидери в сегмента BMW X5 M Competition, Mercedes-AMG GLE 63 S и Porsche Cayenne Turbo. Най-близо до Durango SRT Hellcat като мощност се приближава Cayenne Turbo S E-Hybrid с неговите 680 к.с.


Dodge Durango SRT Hellcat


Сам по себе си, Dodge Durango SRT Hellcat се оказва наистина много бърз. Дългият 5 метра всъдеход с 3 реда седалки в салона ускорява от 0 до 60 мили (96 км/ч) за 3,5 секунди, като изминава 1/4-миля (402 метра) за 11,5 секунди. Обявената максимална скорост е 290 км/ч.

Двигателят работи с 8-степенна автоматична скоростна кутия от „роднината“ Grand Cherokee и система за задвижване на четирите колела. Dodge Durango SRT Hellcat получава също пренастроено окачване, чиято задача е да подобри управляемостта (най-вече накланянето в завой), а също така нова спирачна система Brembo, благодарение на която всъдеходът спира за 35 метра при скорост от 60 мили в час.

Още снимки на модела - вижте в галерията


Продажбите на мощния всъдеход ще стартират в началото на 2021 г., като предстои цените да бъдат обявени официално.

Снимки: Dodge

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Ква мъка, ве мой, не ти сравнявам американския с европейските тулупи. Най-малкото защото последният е сигурно 3 пъти по-евтин. Сравнявам ти мощност и разход. Сега разбра ли или трябва да задълбочавам?
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Малейййъъ ( преди 1 месец )
    Представям си киселяците с немските клозети как ще ги пълнят от яд когато тоя американски 'тулуп" ги нарита.
  • #6
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Тоя #3 ... ( преди 1 месец )
    сравнява хамериканския толуп с Бентайга и Кайен Турбо!? Боже, колко мъка има по тоя свят ...
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Тодор ( преди 1 месец )
    Сигурно гори 8/100... галона!
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Толкова е безсмислен, колкото и един Кайен. Ама носят пари...
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    давай, хейт до дупка. Ако беше някой от прехвалените ви премиуми обаче, коментарите щяха да са в друга посока. Ама нали е американски... няма как да е добре. Колко от вас са имали американски автомобил? да знаете точно колко харчи или точно как не стои на пътя? Или работата е, да ама един приятел има... или там умират за европейски коли... Ами ще харчи, 700 и кусур коня е. Само че дали ще харчи повече от Кайен турбо или бентайга? Ами най-вероятно не, даже ще е по-иконимичен
  • #2
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това е най безсмисленият тип автомобили.
  • #1
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Мхм ... ( преди 1 месец )
    Добре е, че може да влачи товар щото цистерните тежат! А и екологията е супер та дрънка ...