IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Моделите с най-капризни скоростни кутии

Consumer Reports посочва колко километра изкарват техните трансмсии

Само преди няколко дни американска потребителска организация Consumer Reports посочи моделите, които са най-заплашени с евентуална повреда на двигателя и съответно последвал основен ремонт. Сега нейните експерти публикуваха списък и на автомобилите с най-проблемни автоматични скоростни кутии, като той е направен след допитване до собствениците на употребявани коли, произведени през периода 2001-2015 г.

В крайна сметка е съставен Топ 10 от модели, които най-често се нуждаят от скъпоструващ ремонт на скоростната кутия. В него са включени класически автоматични трансмисии с хидротрансформатор, вариаторни и роботизирирани скоростни кутии. Срещу всеки модел е посочен и ресурсът на този толкова важен агрегат.


Анализаторите на Consumer Reports са получили единични жалби и за проблеми в  трансмисиите на моделите Honda Odyssey (2001 г.), Acura TL (2003), Acura MDX (2002), Chrysler PT Cruiser (2005), Ford Escape/Mazda Tribute (2002) и Ford Focus (2004), но тези автомобили не попадат в класацията. От организацията уточняват, че при правилно обслужване съвременните автомобили би трябвало да изминават по 200 000 мили (322 000 км) без проблеми в скоростните кутии.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Сали ( преди 1 година )
    Имам нисан кашкай 2 2013 год . И имам проблеми със скоростите
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Pffff ( преди 2 години )
    Само японски и американски кошници!
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Вин ( преди 3 години )
    до 17 На първия Кашкай слагаха чист автомат на дизелите! На последните седемстепенна с два съединителя, като на Рената. Не знам дали има общо със седемстепенната на Мерцедес, понеже още Инфинити Q30 и GLA- то имаха идентични двигатели и с.к.?!
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Каква е тази скоростна кутия на Кашкай с два съединителя? Виждал съм само с ръчни и CVT?
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    DCT кутията на Нисан Кашкай с 2-та съединителя е много добра. И 6 и 7 степенната. Карал съм и двете без никакви проблеми.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Форда ( преди 3 години )
    Ford focus 2013 powershift на 130000км никакви проблеми
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Скоростната кутия с 2 съединителя на нисан кашкай *** ли е?
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Огромната маса проблеми са с кутиите на Nissan, които се правят от Jatco - подразделение на Nissan. Имал съм кола с тяйна кутия - не CVT - и три години не можаха да си учелят софтуера. Не знам защо от там се вади извод за японските въобще, при положение, че ги има и Aisin, Honda, Mazda. Калпавата PowerShift на Ford e предимно разработка на Getrag, но не слагаме всичко европейско под един знаменател.
  • #11
    8 rate up comment 10 rate down comment
    lordlosh ( преди 3 години )
    По-голям пастет от DSG-тата няма и не е имало. Дълги години не можеха да си оправят проблемите със скоростите ...
  • #10
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пълни глупости! Научете се какво значи ресурс. Имам над половин милион километра като шофьор, карал съм коли, които са минали над 300 хил км и единственият проблем със скоростна кутия, който съм видял, беше на един Трабант. Беше дефект на лагер. Сепаратор се беше счупил и съчмите изпадали, последва блокаж при движение на заден ход. Разглобих, оказа се, че е вървял без лагер няколко стотин км. Сложих нов лагер и продължи да си върви все едно нищо не е било. Един зъб беше половин, но не пречеше.