IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Разходите по старо Porsche Cayenne се оказаха повече от цената му

Американец разкри колко пари е похарчил за поддръжката на всъдехода за 1 година

Жител на Калифорния станал собственик на Porsche Cayenne, произведен през 2004 г. За колата американецът е платил 9900 долара, като смятал, че е направил добра сделка.


Porshe Cayenne


Към момента на сделката всъдеходът е имал пробег 192 000 км и не е създавал никакви проблеми на предишния си собственик. След покупката новият стопанин похарчил още 1000  долара за обслужване на автомобила, включващо ходовата част и двигателя.

След като покарал известно време колата, мъжът решил да смени гумите, накладките, маслото и филтрите. Въпреки всички грижи, които положил за колата, за 12 месеца собственост се е наложи тя 11 пъти да влиза в сервиза за различни ремонти и обслужване.


Porshe Cayenne


Година след сделката, собственикът на това Porsche Cayenne пресмята, че е похарчил 10 700 долара допълнително, но въпреки това, той е доволен от автомобила и дори планира да му навърти още 15 000 км, преди да го продаде. Дали ще успее, обаче е друг въпрос.

Снимки: Facebook

0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    zord ( преди 3 години )
    все пак е Порше но като цяло е бездънна яма за наливане на пари.... един расов Таурег..
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Hobby ( преди 3 години )
    Учудваме , че не е включил и перата и течноста за чистачките в разхода си ! Забравих и въздуха в спирачките си.На харизан кон , и зъбите не се гледат!Той да не очаква и шофьор да му дадат. *** блогър. Но винаги има по *** да го четат. Да му се радват!
  • #8
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Когато си купуваш спортен СУВ , няма как да очакваш, че някой си го е купил, за да се придвижва с 90км. От точка А до точка Б, все едно да си купиш кола с чип тунинг и да си мислиш, че предишния и собственик я е тунинговал, за да я кара леко. Не, такива коли са карани с *** до дупка и явно кефа е голям, щом собственика иска още да си я кара въпреки разходите. Това не е Тойота Приус, където собствениците се мъчат да карат и доказват най-малък разход и да слизат да бутат, когато бързат.
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Мм333 ( преди 3 години )
    Дс не говорим ,че предварително е нагласено кое кога да се развали.Тук става въпрос за грандиозна измама.
  • #6
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Мм333 ( преди 3 години )
    Докато държава продължава да спи,така ще е.Ламаринки по 2 кг.Струват по 2000лв.Най-малкото това,е подигравка с бълг.лев.Обидно е 2000лв да са равни на 2 кг ламарина или 300гр пластмаса.Но явно лапаницата от държ. служители е огромна.
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам дали са консумативи, брат. Тук говорим за ремонти по мотора и окачването, които са над 10К. Абсолютно премиум ***.
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не са ненадежни, обаче трябва да знаеш кой двигател и оборудване да си вземеш. Имат стандартни проблеми, като например с механизма на задната камера. И трябва да си готов да кихаш пари за консумативите.
  • #3
    17 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пъървите Порше кайен са пословично ненадеждни и зле направени автомобили. Това е обществена тайна. Същото е и с q7. Всичките са по 5-10 хиляди лева и са кошмар за оправяне.
  • #2
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нормално, само гумите са мин. 2000 лв. Частите са скъпи, защото се произвеждат в хиляди, вместо в милиони бройки. Парите, които е дал, дори са малко.
  • #1
    18 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И къде е новината? На повечето здравомислещи хора е ясно, че няма такова животно като евтин премиум/бегачка. Или ще изръсиш много да вземеш гледана или сравнително нова кола, или ще ръсиш за ремонт. Дори у нас, където масово се ползват части втора ръка и квартални майстори, пак не излиза евтино. Car Throttle имаха серия видеа за S класа, купена за 1000 паунда. Належащите ремнти в истински сервиз отиваха към 6к, а с препоръчителните към 10к.