IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda се отказва от два дизелови модела

Версиите Kodiaq Scout и Karoq Scout отпадат от гамата на марката

Компанията Skoda спира от производство две от модификациите на своите кросоувъри. Става дума за компактния Karoq Scout и по-големия Kodiaq Scout. Първият се появи на пазара през 2019 г., а вторият – през 2017 г., припомня Autocar.


Skoda


От централата на чешкия производител съобщават, че двата модела все още са налични при дилърите на марката, но съвсем скоро ще изчезнат. Причината е ниското търсене от страна на клиентите. Тези две версии на кросоувърите са едва 2% от общия брой продадени автомобили от моделите.

Друга причина за отказа от модификациите Scout е нуждата от модернизация на дизеловите двигатели, с които те са оборудвани. За да може да отговарят на екологичните стандарти, тяхната мощност трябва да бъде намалена, а това ще ги направи още по-непопулярни сред клиентите.


Skoda


Освен това, от гамата на Kamiq отпада 1,6-литровия мотор TDI, като неговото място при обновяването на модела ще заеме нов бензинов двигател. В Skoda отчитат все по-малко търсене на дизеловите версии на своите модели и затова взимат мерки.

Фейслифтът ще засегне и Kodiaq, който вече ще се предлага единствето с автоматична скоростна кутия. От гамата на модела отпада ниво на оборуване Еdition.

Снимки: Skoda

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Clean diesel ( преди 3 години )
    Ей,жалко,такива чисти да бяха дизелите на ВАГ,а в комбинация с ДСГ,което на 150 хил. излиза в неплатен отпуск са още по-добре.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    "Причината е ниското търсене от страна на клиентите" Нима ?! :))
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    bibendum ( преди 3 години )
    Cupra Ateca е с DQ381. Кутията издържа до 500nm. Същата кутия със същия мотор се слага и на Golf R. Пожелавам на всеки такава комбинация.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Доста са тия коне на предно. Как се държи колата, какви гуми?
  • #6
    8 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Относно маслоядите ваг - на Атека-та масло не е доливано, а го смених след 29600 (точно кога, решава компютъра на колата) - изводът, надявам се да можеш, сам да си го направиш
  • #5
    2 rate up comment 19 rate down comment
    Nicobosch ( преди 3 години )
    Няма Карок няма Кодиак сува е Купра Атека 300 дсг 7 DQ500. 4х4...Само 20мин за нов софт (стейдж 1) и под капака вече са 360коня какви 2литра трактори!?!?!?
  • #4
    15 rate up comment 20 rate down comment
    Нико ( преди 3 години )
    Бай *** винаги всичко знае !!Ваг нямали двигатели алллооооууу.Аз съм горд собственик на Октавия РС 220кс на 30хил колата получи стейдж1 до 320кс и сега е на 116хил без грам пробшем.Ти точно дето седиш у мизерния абсурдистан ще ми говориш за ВАг.100% дори и не си се качвал.на нещо по ново от 2012 ...Айде с козите че гладни останаха
  • #3
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Този до онзи ( преди 3 години )
    Ако можеш да покараш Karoq 2 TDI 150 К. С. 4Х4 автоматик и виж дали стават. Поздрави.
  • #2
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Ха ( преди 3 години )
    Те като отпаднат дизелите съвсем ще втасат с умрелите си малолитражни бензинови маслояди. С какво ще ги сменят с 1.0 и 1.5 дето грам не мърдат и горят по 10 л. бензин ли ? баси смеха
  • #1
    11 rate up comment 18 rate down comment
    Онзи ( преди 3 години )
    Нито бенизиновите нито дизелите стават на VAG...какво ли ще направят,че и тези на ток да са *** е загадка засега...