IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault-Nissan-Mitsubishi променя бизнес-модела си

Компаниите в алианса си поделят пазари и технологии, за да си върнат лидерството

Основните партньори в алианса Renault-Nissan-Mitsubishi обявиха новата си стратегия, която предвижда разделяне на пазари и технологии в опит за постигане на по-малък, но по-устойчив глобален бизнес. Той ще трябва отново да ги превърне в „най-мощната комбинация“ от компании в света.


Renault-Nissan-Mitsubishi


Новият плат предвижда постигане на по-голяма ефективност, която ще бъде постигната с намаляване на броя на платформите – до 4, което ще спести 40% от разходите за разработка на даден модел. Предвижда се създаването на превозно средство „лидер“, което ще служи за шаблон на всеки друг модел в сегмента. Този подход ще бъде използван при 50% от разработените и произведени автомобили до 2025 г.

Чрез държане на кръстосани акции трите производителя ще поемат пътя на възстановяване, който включва закриване на предприятия, съкращаване на работна ръка и намаляване на разходите с милиарди. Планът предвижда трите компании да си разделят географски сферите на влияние, като така ще се избегне дублиране на модели и ще се спестят ресурси.

Стратегията предвижда, Nissan да има водещи позиции в Северна Америка, Китай и Япония, докато Renault ще отговаря за Европа, Русия, Южна Америка и Африка. За Mitsubishi остават Югоизточна Азия и Океания. Освен това, компаниите ще си разделят и отговорността за развитието на бъдещите технологии.

Nissan ще бъде лидер в електрификацията, разработката на големи SUV-модели, автономното шофиране и свързаността в Китай. Renault ще се съсредоточи върху електрическите компактни коли, кросоувърите от сегмент B и създаването на електронна архитектура. А Mitsubishi ще продължи да развива плъг-ин хибридите технологии. 

Снимка: Renault-Nissan

0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Рено държат 43 плюс право на блокиращ глас, т.е. пълен контрол. Затова им е толкова кофти на онези шовинистични варвари. С легални средства не могат да се измъкнат, затова подходиха нелегално да гонят Гон. И си го нагониха нагоре по дебелото черво.
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Факт!-тически ( преди 2 месеца )
    43>15 бе кayн а и Френската държава държи 15% само дето имат право на вето а японците нямат право на нищо.Уахахауахяа
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Нисан държи 15% от Рено
  • #3
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Факт!-тически ( преди 2 месеца )
    Фактически Рено държат 43% от Нисан а Нисан не държи в Рено нищо.А Нисан няма и праите да откупи акциите си.Сиреч французите са вързали японка с белезници и я чykaт като обезумели а тя няма избор.Хахаха
  • #2
    1 rate up comment 3 rate down comment
    tragedia ( преди 2 месеца )
    Трагедия
  • #1
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 2 месеца )
    за рено, ако въобще оцелее, ще останат най-бедните бандустани!