Унификацията погубва креативността, но находчивите автомобилни дизайнери не се отказват и наблягат на индивидуалността на някои модели с ярко изпълнение дори на най-познатите, изглежда, детайли. Има странни дръжки на вратите, авангардни кормила, както и необичайни ръчни спирачки. Именно за последните става дума в галерията по-долу.
Като в яхта
На купето със задвижване на четирите колела Subaru SVX, което се произвеждаше през първата половина на деветдесетте години, лостът на ръчната спирачка бе украсен с извита дръжка с бутон за отключване в края. Изглежда като електронен селектор за управление на мотора на лодки или яхти.
На купето със задвижване на четирите колела Subaru SVX, което се произвеждаше през първата половина на деветдесетте години, лостът на ръчната спирачка бе украсен с извита дръжка с бутон за отключване в края. Изглежда като електронен селектор за управление на мотора на лодки или яхти.