IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai Santa Fe претърпя пълна промяна

Корейците пуснаха първа снимка на екстериора на обновения модел

Обновеният кросоувър Hyundai Santa Fe ще дебютира през септември тази година, обяви южнокорейският автомобилен производител. Актуализираната версия ще бъде глобална, добавиха от компанията. Наскоро в Интернет се появиха шпионски снимки на салона, на които могат да се видят доста значителни промени. А днес корейците публикуваха и първо фото на екстериора на големия кросоувър.


Обновеният Hyundai Santa Fe


От снимките се вижда, че предната част на автомобила ще бъде на практика напълно преобразена - това се отнася както за радиаторната решетка, в която са интегрирани част от дневните светлини, така и за напълно новата броня. Що се отнася до интериора, той ще получи напълно нова централна конзола, която ще бъде леко обърната към водача. Освен това ще бъдат достъпни допълнителни опции за управлението на автомобила.

Моторната гама на кросоувъра също ще бъде актуализирана, но пълните данни ще бъдат обявени по време на официалното представяне. В момента е известно, че моделът ще получи модифицирани дизелови и бензинови двигатели, както и версия с хибридно задвижване. Цената също засега се пази в тайна засега и ще стане известна преди началото на продажбите.

Снимка: Hyundai

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до 15 ( преди 1 месец )
    Моето момче, ти започна да сравняваш Туарег със Санта Фе. Сам си пишеш, и сам си отговаряш. Гледаме ти сеира.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ха ха, Туарега бил на цената на Санта Фе...!!! По-смешен виц не бях чувал! Виж по улиците колко нови Санта Фе-та има , и колко нови Туарези, и ще разбереш какъв наивник си.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ха ха, Хюндая бил светлинти години пред Туарега, може но за бавноразвиващите гледай carwow, ans, autoexpres, Аутобилд и т.н. навсякъде сравняват в тестовете Туарег,Q7, X5 и Мерцедес GLE. A в Санта Фе с Шкода Кодиак и шкодата го бие като тъпан. Най малкия двигател на Туарег е 231к.с , а най мощния на Санта Фе 200к.с. , вссеки IQ над 30 ще ти се присмее, но ниския ти интелект не може да разбира нищо, Голф эт 2015г е с матрични фарове Хюндай още не предлага такива.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Важното е ти да си повярваш. Виж АутоБилд от 23 октомври 2018. Санта Фе 2.2 дизел, 8-степенен автоматик, средното ниво на оборудване, 89 870 лв. P.S: Автоматикът се доплаща с 3 000 лв., не със 7 както пише.
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До #3 ( преди 1 месец )
    41м е по официални данни на вносителя. Виж ценовата листа с техническите данни
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Къв Туарег бе селяндурчета.Не споменавайте вторични суровини в коментарите си.Хюндай е на светлинни години пред смрадливия тракащ и трошлив *** на швабите.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И отново тъпи сравнения, изпускаш си нервите от безсилие. Сравнявай i30 с кола в неговия клас. Рено Каптюр е по-високо Клио, нищо повече. Т.е. в класа на Kona iи и20. i30 е в класа на Меган. Там обаче греда, i30- 31 990 лв., Меган- 32 390 лв. Доста неловко, повече пари за най-некачествения производител от 15 години насам. Hyundai понве в това са добри, надеждни са.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Автоматика е плюс 7 бона. Смятай ги. Туарега за 109 бона е гол като пушка. Дори задна камера няма, да не говорим за регулируеми амортесьори и системи за аварийно спиране и радари. Там цифрата във виското ниво минава 170 бона. Хвани автобуса до областния град и виж колко нови СантаФе-та има и после виж туарезите, до един втора ръка. Сигурно хората са прости, да си купуват нова йкорейка на цената на Туарег. Все едно е да обясняваш, че слънцето изгрява от запад. Ставаш смешен!
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нещо си се объркал това "най-високо"в ниво за 109 000лв. дори нямаш автоматик и не се предлага като опция, освен това За това не ми давай такива примери с гола база аз ти дадох пример с адекватна база като горе долу еднакви нива на оборудване. Примерно в ниското ниво при Хюндая няма нищо, при базата на Туарек идва с автомат, мулти волан с типроник, асистент за пътна лента, дистроник, системи следящи умората, пътни знаци и т.н. все неща които са в премиум нивото на Хюндая. Така, че не шмекерувай
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да де, но нали разбираш, че с елементарни лъжи нищо не постигаш.. Базата на корейците започва от 82 870 лв., срещу 104 848 лв. за Туарег. В най-високото ниво разликата е космическа, корейката е 108 890 лв., срещу 158 769 лв. за Туарег, без допълнителните екстри в таблиците под основната цена. Да си говорим коректно, не като казанлъшкия ром с кола за 2.50 лв. (някакво ауди 80 с АГУ). Той е ревностния защитник на немските коли тук, често с измислици и лъжи, сякаш на някой му пука.