IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis G80 се оказа по-скъп от германските си конкуренти

При базовата версия корейският седан отстъпва в цената, но при топ-варианта е обратното

Корейският премиум-бренд Genesis публикува ценовата листа за САЩ на новия си седан G80. Оказва се, че базовата версия с 4-цилиндров двигател е с около 10% по евтина от германските конкуренти, но пък топ-вариантът с 3,5-литров двигател и задвижване на четирите колела е дори по-скъп от BMW 5-Series и Audi A6 в подобна конфигурация.


Genesis G80


Най-изгодно излиза базовият Genesis G80 със задно предаване и бензинов турбомотор с обем 2,5 литра, развиващ 304 к.с. Той е оценен на 47 700 долара, като в стандартното оборудване на автомобила влизат светодиодна оптика, 18-цолови джанти, 10 въздушни възглавници, предни седалки с електрическо регулиране в 12 варианта, салон от изкуствена кожа, виртуален 8-инчов приборен панел, и мултимедийна система в 14,5-инчов тъч-скрийн.

Тази версия е по-евтина с 6360 долара от базовия Mercedes-Benz E 350, който също е със задно предаване и разчита на 2,0-литров мотор с 258 к.с. Разликата с BMW 530i (2,0-литров мотор с 251 к.с.) и също задно предаване е 6200 долара, като тя може да се увеличи до края на годината, тъй като на 27 май ще дебютира фейслифтът на 5-Series, който вероятно ще е по-скъп.


Genesis G80


Топ-вариантът на корейският бизнес-седан с 6-цилиндров мотор и задвижване на четирите колела обаче е по-скъп от германските конкуренти. G80 с 3,5-литров V6 двигател с 380 к.с. и 530 Нм стартира от 62 250 долара. За сравнение, Mercedes-Benz E 450 4Matic (3.0, 367 к.с. и 500 Нм) струва 61 500, долара, Audi A6 55 TFSI Quattro (3.0, 335 к.с. и 500 Нм) -  59 800 долара, а BMW 540i xDrive (3,0, 339 к.с. и 449 Нм) - 61 750 долара.

Освен, че разполага с по-мощен мотор от трите германски конкурента, новият G80 е и по-богато оборудване. Той разполага с 19-цолови джанти, панорамен покрив, окачване с електронно-управляеми амортисьори, вентилация на предните и подгряване на задните седалки, подгряване на волана, тризонов климатик и аудиосистема Lexicon c 21 колони.

Снимки: Genesis

0 от 500