IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Genesis G80 се оказа по-скъп от германските си конкуренти

При базовата версия корейският седан отстъпва в цената, но при топ-варианта е обратното

Корейският премиум-бренд Genesis публикува ценовата листа за САЩ на новия си седан G80. Оказва се, че базовата версия с 4-цилиндров двигател е с около 10% по евтина от германските конкуренти, но пък топ-вариантът с 3,5-литров двигател и задвижване на четирите колела е дори по-скъп от BMW 5-Series и Audi A6 в подобна конфигурация.


Genesis G80


Най-изгодно излиза базовият Genesis G80 със задно предаване и бензинов турбомотор с обем 2,5 литра, развиващ 304 к.с. Той е оценен на 47 700 долара, като в стандартното оборудване на автомобила влизат светодиодна оптика, 18-цолови джанти, 10 въздушни възглавници, предни седалки с електрическо регулиране в 12 варианта, салон от изкуствена кожа, виртуален 8-инчов приборен панел, и мултимедийна система в 14,5-инчов тъч-скрийн.

Тази версия е по-евтина с 6360 долара от базовия Mercedes-Benz E 350, който също е със задно предаване и разчита на 2,0-литров мотор с 258 к.с. Разликата с BMW 530i (2,0-литров мотор с 251 к.с.) и също задно предаване е 6200 долара, като тя може да се увеличи до края на годината, тъй като на 27 май ще дебютира фейслифтът на 5-Series, който вероятно ще е по-скъп.


Genesis G80


Топ-вариантът на корейският бизнес-седан с 6-цилиндров мотор и задвижване на четирите колела обаче е по-скъп от германските конкуренти. G80 с 3,5-литров V6 двигател с 380 к.с. и 530 Нм стартира от 62 250 долара. За сравнение, Mercedes-Benz E 450 4Matic (3.0, 367 к.с. и 500 Нм) струва 61 500, долара, Audi A6 55 TFSI Quattro (3.0, 335 к.с. и 500 Нм) -  59 800 долара, а BMW 540i xDrive (3,0, 339 к.с. и 449 Нм) - 61 750 долара.

Освен, че разполага с по-мощен мотор от трите германски конкурента, новият G80 е и по-богато оборудване. Той разполага с 19-цолови джанти, панорамен покрив, окачване с електронно-управляеми амортисьори, вентилация на предните и подгряване на задните седалки, подгряване на волана, тризонов климатик и аудиосистема Lexicon c 21 колони.

Снимки: Genesis

0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не знам. В последната класация точно Genesis е обявена за най-качествената марка в света. Няма БъМъВъ, няма Мерц, нама хАлуди. И продажбите им в Щатите процентно са по-високи за 2019 спрямо трите германски марки. Факт! Не, че нещо, де, но да си говорим с факти, не със селяндурски уличен фолклор.
  • #14
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Германчетата прост телефон не можаха да направят мъчат се с автомобили да се занимават.Божееееееееееееее.
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ако нямаше немски вмирисани трошляци нямаше да има и сервизи.
  • #12
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Имам голямо съмнение че въпреки че на хартия е по мощен от 540i ще е по бавен. 3литровия бензин на бмв е underrated и реално е доста по мощен
  • #11
    10 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Предричам мижави продажби. Каква кола си купи? Генезис G80. Ко каза, ко? Марка която 99% от хората ако попитате, няма да са чували. Големи амбиции на Хюндай, но не се прави така, изкачаш с два двигателя и искаш да биеш големите, не става така. Първо примамваш с цени, правиш име а после името ти работи за теб и тогава можеш да сложиш цени. За Генезис имаше доста оплаквания в изработката на предното поколение криви линии и луфтове в сглобките в интериора.
  • #10
    17 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    *** Балкански да си кара трошливата немска табуретка на селския мегдан и да не коментира истинските автомобили.
  • #9
    14 rate up comment 3 rate down comment
    До 8 ( преди 1 месец )
    Трезвомислещите нямат предразсъдъци като теб а и това е Хюндай колкото Ауди е Шкода какво значение има няма как да е Хюндай като почти всичко е различно
  • #8
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Онзи ( преди 1 месец )
    Познат има соната 3.3 бензин...кара я от три години и казва,че е по-здрава от хонда леджънд...и много му се иска да пробва дженезиса....а да кажеш,че няма пари за немска кола,има и то за нова...но не иска немска.
  • #7
    7 rate up comment 16 rate down comment
    ili ( преди 1 месец )
    Кой трезвомислещ човек освен американците ще си купи Хюндай пред която и да е една от трите немски марки?
  • #6
    11 rate up comment 14 rate down comment
    911 ( преди 1 месец )
    няма по-грозно нещо от това... #6 страхотно грозен е прав си.