IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Kia Optima няма да се продава в Европа

Причината е жестоката конкуренция на германските модели от този клас

Корейският производител Kia няма да предлага в Европа обновената Optima, съобщи оперативният директор на Kia Motor Europe Емилио Херера пред холандското издание Autovisie. А причината е силната  конкуренция с германските производители на автомобили от този клас.


Kia Optima


Новата Optima, която вече ще се казва К5, както е в Южна Корея и Северна Америка, ще бъде достъпна в отделни европейски държави като Швеция и Полша. В тях моделът се посреща добре от клиентите и може да бъде доставян при интерес, макар и в ограничени бройки.

Шефът на европейското подразделение на Kia допълни, че компанията няма да инвестира сериозни средства в рекламирането на модела на Стария континент, тъй като те няма да бъдат оправдани от продажбите. В същото време тези суми ще бъдат пренасочени към развитието на Optima на пазарите в Русия, Япония, Китай, Индия, Австралия и други страни.


Kia Optima


И тъй като моделът няма да се предлага в Европа, той съответно ще остане и без комби, което беше разработено за Стария континент. Вместо това, в Kia ще заложат на SUV и кросоувъри, които се търсят на пазара. Една от предстоящите премиери е на новото поколение на Sorento, на който в компанията особено разчитат.

Снимки: Kia

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    112 ( преди 4 дни )
    Жалко че няма да се продава тук. За предпочитане са пред прехвалената конглокенция.
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Тошко ( преди 4 дни )
    Мога и аз да кажа нещо. Търсих кола есента, купих си голф. Но направих едно кръгче с една С-класа и хюндай i40, и двете 2015 г. Честно казано, не усетих мерца да блести с нещо осбено пред корейката, возия и обезшумяване. И при него от волана надолу е пластмаса, дори по-груба. Не се изненадвам, че държат цена хюндаите.
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Колега, че те Хюндай напоследък не си знаят цените. Погледнал ли си колко струва на старо едно i30 опоскано без никакви екстри. Че за тея пари Супърб ще си купи човек.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Leo ( преди 4 дни )
    И за мен беше изненада да виидя, че в Стокхолм карат доста марката Хюндай. По-малко видях КИА, но имаше. Още не мога да си го обясня. Нали са богати, по-висок стандарт имат от германците.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 4 дни )
    Всяко зло за добро,каквото и да означава това, то в основата си означава, че след лош развой на събитията,нещо ще се възроди,но вече с по-добро проявление. Няколко кризи относно дизел, електромобили и тази на Ковид и ето резултатът. Сменяват се утвърдените полюси на автомобилостроенето.Много модели отпадат,много пазари се закриват,много пазари се изчистват,много нови идеи ще се надигнат.За СУВ ще бъде началото на края.Мое предположение.Засега чуждата хегемонията на пазари спира, и то за всички!
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Не се научиха ( преди 4 дни )
    Не могат да се борят с немските щото са им скъпи колите. Ако немски премиум компактен седан струва ~€40,000.. киа да продава еквивалента за 15,000€ .. как ли? Със завод в България . С Български части.
  • #4
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Корейците от няколко години имат електрички, немците нещо се мъчат ама колко са назад според теб технологично?
  • #3
    12 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Не само корейците - никой не е дорасъл. Корейците дори са най-близо. Но поне имат доблестта да си признаят.
  • #2
    11 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Както вчера писах под статията за Stinger-а, корейците още не са дорасли за да се борят срещу немските марки!
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Много учудващо е ако наистина в Полша и Швеция има повече търсене за този модел отколкото в Германия