IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Alfa Romeo обнови “горещите“ Giulia и Stelvio

Двата модела запазат мотора с 510 коня, но са поумнели значително

Компанията Alfa Romeo вече обнови стандартните версии на седана Giulia и кросоувъра Stelvio, които не бяха толкова мащабни. Сега дойде ред и за фейслифт на „напомпаните“ модификации, като тук промените са направени по същия сценарий.


Alfa Romeo Giulia/Stelvio


Седанът и всъдеходът са получили сериозно обновена мултимедийна система, която вече е с 8,8-инчов тъч-скрийн, преработен интерфейс и редица специфични функции, наречени Quadrifoglio Performance Pages. Специална функция позволява в режим на реално време да следи за състоянието на някои компоненти на машината (налягане в турбото, реализирана мощност и въртящ момент), а също така и да фиксира телеметричните данни.

Както и при началните версии, доработени са  централния тунел и конзолата, но за Quadrifoglio вече се предлагат и по-голям брой цветови възможности на интериора. От компанията обещават скоро да предложат и перфорирана кожа, а като опция, както и досега, се предлагат олекотени седалки Recaro с карбонов каркас.


Alfa Romeo Giulia/Stelvio


Наборът от асистенти на водача включва нови функции, които заедно осигуряват на Giulia и Stelvio автопилот от второ ниво. Включени са система за поддържане на лентата на движение, активен контрол на слепите“ зони, функция за разпознаване на пътните знаци и асистент за следене на състоянието на водача.

Външите промени се свеждат до светодиодни задни светлини и при двата модела и 21-цолови джанти Stelvio. Предлага се и разширена гама цветова гама, в която влиза оригинален Montreal Green. За седана и кросоувъра ще бъде достъпна нова гама аксесоари, разработени от компанията Mopar. Ще може да се поръча и алтернативна изпускателна система, съвместна разработка на Mopar и Akrapovič. Тя е направена от титан и карбон, като е снабдена с клапани за регулиране на звука.

Още снимки на Alfa Romeo Giulia Quadrofoglio:

Технически изменения няма. И двата модела се задвижват от 2,9-литров битурбо V6 двигател с 510 к.с. и 600 Нм., който работи с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Седанът Giulia е със задно предаване, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. Кросоувърът Stelvio има система 4х4, като е  0,1 секунди по-бърз. Максималната скорост съответно е 307 и 285 км/ч.

На пазарите в Европа двата модела ще се появят през септември 2020 г., като предстои да станат известни техните цени.

Още снимки на Alfa Romeo Stelvio Quadrofoglio:

Снимки: Alfa Romeo

0 от 500
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Въпроса е какъв е критерия ти за добра кола, няма как спортна марка каквата Алфа е исторически да продава коли с предно с малки и скучни двигатели, разчитайки че феновете на марката ще ги купуват заради името. Ако критерия ти за добра спортна кола е голф или пасат сигурно са успешни. Ако вземеш 3та серия и C class не са.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Кога ли... ( преди 4 месеца )
    джулията във вариант Quadrofoglio ще има 4Х4 с автоматик!?
  • #3
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    156, 159 са все много добри коли - продаващи се доста добре за времето си. Джулиетата е също успешен модел. Какво не им е читаво на тея коли? Да, с оглед на историята на Алфа въобще няма как тея коли да имат честта да носят името, ама чисто от бизнес гледна точка са си успешни модели.
  • #2
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Те няма как да фалират, защото не са самостоятелна компания. Ще видим какво ще стане покрай сливането с Пежо. Тонале-то, което идва вероятно ще се продава добре. Стелвиото също вървеше що-годе добре до преди кризата. Сега като си ъпдейтнаха таблета вътре вероятно ще има по-добри резултати. Странно е, че един таблет решава дали една кола ще се продава или не...
  • #1
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Тея 2те алфи са единствените читави коли които произведоха тези последните 30 години. Жалко че най-вероятно ще фалират сега, а не когато пробутваха менте алфи с предно, които си бяха евтини фиати. Зеления цвят е много готин.