IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кентаврите на автомобилната индустрия

Повечето „заводски“ мутанти се правят за страни от третия свят

Поставянето на „муцуна“ от един модел на друг се прави обикновено от частни ентусиасти, но понякога се превръща и в необходимост за големите производители. Подобни мутанти могат да се срещнат често в страните от третия свят. Изданието Motor събра на едно място както известни, така и неизвестни примери на подобна пластична хирургия. Сред тях има Peugeot 207 с тяло на 206, Subaru с маска на Saab и още няколто интересни „кентаври“ на автомобилната индустрия от последните десетилетия.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Шкодилак Полото е с фарове на Фабия 2 / Руумстър след фейслифта а не с рапидски.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Мисля, че е редно да се спомене и голф 3 кабрио, който има предница от голф 4 заводско. Може би им е било скъпо да проектират 4ка кабрио, за това са използвали вече готовото купе от МК3.
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До #4 ( преди 3 години )
    #4,Беше иронично, но явно нямаш капацитета да го разбереш. Колата ми е в класа, който искам, от производителя, който искам, не е навършила 5 години и е на по-малко от 100 хил. км. Имам стаж над половин милион км зад волана на различни таратайки, така че мога да преценя кое е каруца и кое не ;)А ти?
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    icku ( преди 3 години )
    на първата и втората снимка са на голф единичка с предница на двойка, а не е голф двойка.
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Qwerty ( преди 3 години )
    а нивата, дето се предлага (не казвам продава) от 43 години... със един и същ античен мотор от 1993г насам. фейслефта де състои от слагане ва стопове от ВАЗ2107 , променена решетка след 25тата година и ел.стъкла на най последните версии
  • #4
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Щом Джетата ти се е сторила, като лимузина си представям каква каруца караш...
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Возил съм се в китайска Джета 2 с костюмиран шофьор, завески отзад и всякакви глезотийки като истинска лимузина. В Азия хечбеците много много не вървят.
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Поредната глупост ( преди 3 години )
    Научете ги тия модели на Порше, бе "журналисти". Разликите между 928 и 968 (от снимката) е като между истински журналист и обикновена мисирка... А връзката между 924/944 и 928 е, като между куха блондинка и улегналия бизнесмен, осигуряващ скъпите й парцалки!
  • #1
    11 rate up comment 0 rate down comment
    в испания ( преди 3 години )
    нямам представа колко бройки са продадени от 206+ , но по това колко често го срещам- не са малко, доста използван от търговските представитеели беше варианта без задни седалки ,