IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическите коли на BMW ще получат голяма решетка

Тя удостоверява самоличността на автомобила, категоричен е шеф-дизайнер на марката

Широко разпространеното убеждение, че електрическият двигател не трябва да се охлажда, е напълно невярно. В случая, точно е, че електромобилът не се нужда от предна решетка, но от BMW обявиха пред Autoblog, че преминаването към коли на ток не е оправдание за отказ от този важен елемент.

Според Домагой Дукец, шеф на департамента за дизайн на BMW, именно двойна решетка на радиатора във формата на бъбреци, е едно от нещата, разграничаваща моделите на баварската марка и неговите големи конкуренти не само в Германия, но и в чужбина


решетка BMW


“Това е нещо повече от охлаждащ елемент, тъй като тя установява самоличността на автомобила. Този детайл трябва да остане, независимо от това дали става въпрос за модел с електрическо задвижване или с бензинов двигател. Преминаването към електричество може да даде приоритет на формата над функцията, но основното си остава акцентът върху дизайна”, обяснява Дукец.

Дизайнерът допълни, че през 2020 г. моделната гама на BMW ще бъде увеличена с електрическия модел i4 (на снимката). Според Дукец обаче, това няма да доведе до ограничаване или премахване на този тип решетка на радиатора. Затова и пред екипа от дизайнери основата задача е така да оформят този детайл, че той да може да отговаря най-добре на характера на всеки отделен модел.


решетка BMW


"В миналото някои хора  се оплакваха, че не сме били толкова самоуверени като другите марки, но пък никой не се оплакваше от размера на техните решетки, независимо от това, че те се увеличават. Всички, които обичат BMW ще свикнат с този елемент, а тези, които сега го критикуват, определено не са наши клиенти“, каза още Дукец.

Снимки: BMW

 

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 4 rate down comment
    RD ( преди 4 години )
    И мен ме дразнеше, ама сега ме кефи! Нямам търпение да я пуснат, че да я видя на живо. Това като излезне на пътя и всичките Тесли ще свият ушите...
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    На швейцареца му е прехвърлила и дялове от химическата компания Altana. Много, много е вътре горката, но само тя си знае колко. Иначе е свястна жена до колкото мога да преценя от няколкото ни срещи на официални събития. Уважителна и не надута, въпреки положението си и парите, които има. Има солидни връзки с бившите нацисти и се подкрепят яко. Това е тайно общество в Германия и бедни нацисти няма. Не случайно фамилията и не са я съдили и не са затворили БМВ след ВСВ въпреки че са помагали на нац.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Фамилията Квант, бая са я закъсали. Синчето е наркоманче и той е наследника на всичко в БМВ. Мамчето Сузане Клатен пък го удари на любов с един швейцарец мошеник, който и дръпна доста милиони, за да я оправя. До колкото знам от техни лични хора и дялове му е прехвърлила. Синът и го беше пратила да бачка във фирмата на мой приятел партньор с който работим заедно по някои проекти, за да може да се оправи от наркоманията. Беше му казала да го действа и да не го жали. Синчето обаче е доста зле...
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тия от БМВ, мине се не мине и удрят "кьоравото" с дизайнер... Тъкмо се освободиха от формите на Крис Бенгъл и се натресоха на.... това!!! По-добре да го връщат на работа, моментално
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Hasg ( преди 4 години )
    На Дойран днес минах покрай една Тесла С - дизайн от 2015г., излеждаше в пъти по-добре!!!
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    тъжна новина...
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Платформата нека си е една и съща, но една решетка да не могат да махнат е направо срам и не говори никак добре за фирмата. Още повече, че електрическите модели е добре да се различават по нещо от останалите, за да бъдат разпознаваеми и да може да служат, като реклама. Колкото повече разпознаваеми електрички се виждат по пътищата, толкова повече потенциалните клиенти се увеличават. Просто психология...
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Най-вероятната причина за този модел е защото ще го сглобяват заедно с ДВГ 4ката а и са на една платформа и явно не искат да усложняват производството поне според мен но разбира се можеше да го направят и по-добре
  • #4
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Грозна работа. Много грозна. Вместо да наблегнат в правенето на свестни автомобили, те наблягат на това да накарат хората да им харесват недоразуменията с тези огромни бъбреци. Радиаторна решетка на електричката не и трябва, а тук не само, че я има, ами на всичкото това е огромна и несъразмерима с колата и цялостната визия и линия. Стои, като залепена и направена за друго превозно средство. Какво ли да се чудя, след, като накараха толкова много народ да харесват гАй-парадите бе за да са гАйове
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    До тук добре. Решетка вече сте направили. Батерия и кола кога?Българчетата ги чакат втора употреба. Още неразбрали, че свястна ел. кола няма да има. Още по-малко пък евтина като за тях.Електрическите коли идват за да са СКЪПИ и да не се правят в Германия.