IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайци показаха най-сигурната батерия в света

Blade Battery издържа на смачкване, огъване, пробиване и нагряване (ВИДЕО)

Китайският автомобилен производител BYD показа нова батерия за електрически превозни средства, която има за цел да "преразгледа стандартите за сигурност в цялата индустрия". Според компанията, благодарение на оптимизирания си дизайн Blade Battery, която се разработва от няколко години, предлага 50% увеличение на полезното пространство в сравнение със съвременните батерии.


Blade Battery на BYD


Най-важният момент е твърдението на BYD, че новата батерия е много по-издръжлива от всеки аналог, което помага да се намалят страховете на купувачите, свързани с опасността от пожар или взрив на батериите в електрическите автомобили.

При пробиване на Blade Battery с пирони, тя не пуши и не се запалва, а температурата й не надвишава 60 градуса по Целзий. За сравнение, тройната литиева батерия при този тест "изгаря" и се нагрява до 500 градуса по Целзий, а по-типичната литиево-йонна батерия достига температура от 200-400 градуса по Целзий.



BYD твърди също, че Blade Battery е много по-малко податлива на запалване. Това е доказано от други тестове, които включват смачкване и огъване, загряване в пещ до 300 градуса по Целзий и зареждане на 260%. Нито един от тези тестове не е причинил изтичане или пожар.

0 от 500
  • #2
    5 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Единственото китайско в тази батерия е, че географски е измислена там, но от европейски, американски и дори може би японски инжинери. Китайците изкараха толкова пари от ***, че сега отиват при главния инжинер на дадена комапния, към чийто продукт имат интерес и му казват: удвояме/утрояаме ти заплатата и на целия ти екип, ако работиш за нас. И кой бяга от една торба пари
  • #1
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Предположение: ( преди 4 години )
    Вероятно онези с NMC катод...дето ги използват за всички електромобили.