IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шеф в Alfа Romeo бе сменен заради слаби резултати

Компанията има нов директор по продажбите в Европа

Италианският производител Alfa Romeo има нов шеф на европейските операции, след като продажбите на марката продължават да падат. Новият директор Арно Леклер по-рано е работил за Honda и PSA Group, съобщават от прес-службата на Fiat Chrysler Automobiles.


Арно Леклер


45-годишният Леклерк наследява Алберто Каваджони, който напуска компанията, след като изкара само година на този пост. Леклерк ще докладва лично на шефа на FCA за Европа – Пиетро Горлие, както и на глобалния президент на Alfa Romeo – Тим Кунискис. Той ще запази позицията си на директор за Великобритания, като ще изпълнява и новата роля.

Продажбите на Alfa Romeo в ЕС паднаха с 36% до 50 830 автомобила през миналата година, според статистиката на асоциация на автомобилните производители (ACEA). Обемът им за целия ЕС беше по-нисък дори от този на марката Lancia, която продаде 58 903 бройки от единствения си продукт - хечбека Ypsilon, при това на единствения си пазар - Италия.

В компанията се надяват на сериозен ръст на продажбите след излизането на пазара на компактния кросоувър Tonale през следващата година. Тогава трябва да се появят обновеният седан Giulia и средноразмерния SUV на Stelvio, който също ще помогнат за подобряване на положението.

През 2022 г. Alfa Romeo трябва да пусне и малък SUV, но това може да се промени след сливането на FCA и PSA. Тогава двата производителя ще обединят платформите, за да могат да намалят разходите.

Снимка: FCA

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 3 години )
    Ами с тази цена, която са му лепнали как да го продават.... Всеки човек ще предпочете да си вземе за същите пари от конглокенцията където качеството и надеждността е доказана...
  • #7
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Слаб, много слаб маркетинг. С право са му били шута. Да си направил прекрасен продукит, а да не можеш да го продадеш е престъпление към фирмата. Менижъра по продажбите също трябва да си ходи и трябва да се назначи нов екип, който да има нови стратегии и приоритети припродажбите. Да се учат от немците. Те правят изключително скапани продукти от към качество, но винаги успяват да ги продават. Виртуози са в продажбите. Коли не знаят как се правят, но знаят как се продават. Жалко, но факт!
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Пепи ( преди 3 години )
    Този леклерк има ли нещо общо с веригата леклерк от франция???Да не се окаже човек от фамилията леклерк и да е назначен по заслуги.
  • #5
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако Алфата не и е наред предницата и задницата не знам за другите марки.
  • #4
    2 rate up comment 15 rate down comment
    нещастници ( преди 3 години )
    имат няколко основни грешки, вътре е постна като порше, скучна, предницата и задницата не са наред, прилича на мазда и хюндай, а така не става! в нета има по хубави 169 прототипи. за джипа, отпред си е грозна, отделно всяка година е нужен фейслифт или ъпгрейд някакъв, липсва по голямата на джулиа и по голям джип, гамата е орязана! въобще всичко им е сбъркано! само с един двигател и то на ферари не става! освен това ква е тая ръчна скоростна кутия в гамата ! те фв вече нямат....
  • #3
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз съм си говорил с човек от продажбите им и мога да ти кажа, че точно мултимедията е основната причина в България да са се отказвали хората. Масово сравняват с другите марки по това какво има като таблети вътре... Това е днешният авто-потребител.
  • #2
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    сгрешен маркетинг можеха да акцентират на двигатели пътно поведение и високо качествени материали и премиум ниво на оборудване в интериора и да не се занимават въобще с мултимедия който купува алфа не го вълнуват навигации светещи екранчета и андроид и карплей платформи най много хай енд озвучаване като опция и ценово да се позиционират под немската тройка
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами пуснаха два прекрасни автомобила, но вътре мултимедията я оставиха като от 2010 година, а това е най-важното в един автомобил в момента. Първите версии на Джулия и Стелвио дори нямаха Android *** и Apple CarPlay... Кво ги интересува хората, че като техника подобни коли за тая цена няма....