IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 208 стана "Автомобил на годината" в Европа

Френският модел изпревари две електрички за престижната награда

Peugeot 208 стана

Новото Peugeot 208 бе обявен за "Автомобил на годината 2020"в Европа на специална церемония в Женева вчера следобед. Френският модел спечели вота на журито с 281 точки, пред Tesla Model 3 (242 точки), Porsche Taycan (222), Renault Clio (211), Ford Puma (209), Toyota Corolla (152) и BMW 1-Series (133).

Въпреки че 90-ият автосалон в Женева бе отменен, след като швейцарските власти забраниха публични събирания на над 1000 души до поне 15 март, церемонията се състоя в тесен кръг.  Така за втори път в последните четири години

Списъкът с 35-те кандидати беше публикуван през октомври миналата година и включваше: Audi E-Tron, BMW 1 Series, BMW Z4, BMW X6, BMW X7, DS 3 Crossback, Ford Puma, Kia e-Soul, Mazda 3, Mazda CX-30,  Mercedes-Benz CLA, Mercedes-Benz EQC, Nissan Juke, Opel Corsa,  Peugeot 208, Porsche 911, Porsche Taycan, Range Rover Evoque, Renault Captur, Renault Clio, Renault Zoe, Skoda Kamiq, Skoda Scala, Subaru Forester, Tesla Model 3, Toyota Camry, Toyota Corolla, Toyota RAV4,  Toyota GR Supra и Volkswagen T-Cross. След пресявките, на 25 ноември беше обявен списъкът с окончателните 7 номинирани модела.

За да участва в битката на наградата, всеки модел трябва да бъдат нов и да се продават сега или преди края на годината на поне 5 европейски пазара. Журито на конкурса е съставено от 60 журналисти от 23 европейски държави. В предишните пет години победителите бяха следните: Jaguar i-Pace (2019), Volvo XC40 (2018), Peugeot 3008 (2017), Opel Astra (2016) и Volkswagen Passat (2015).

0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Това все пак е европейски автомобил на годината...не се очаква българите да го харесат.
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Алексей ( преди 4 години )
    Тук повечето критици и съдници, биха се сдобили с тази кола, в най-добрият случай след поне 8 години, но се съдират да я оплюват, карайки автомобили с преизчерпан ресурс. А нации, които живеят по-добре, охолно и богато я произвеждат и карат. Е къде е истината в този случай и какъв е извода ?
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Хубава тротинетка, но старото вече 208 имаше по-хармонични линии. Също и последния Аурис, знам, че е един клас нагоре.
  • #20
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    хахаха никой не гледал тестовете за надеждност. ами как ще ги гледаш като не са за гледане понеже френскте дараци са в дъното. и какво гледаш цвета ли да ти отива на чантата, обувките, червилото.... то май повечето минали под дъгата си ги вземате и като женички гледате цвета да ви отива на аксесоарите. амбреажи!
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Минаващ ( преди 4 години )
    До:16 Тва си е твое мнение пич никой който купува кола не гледа тестове за надеждност.Така иои иначе не купуваш и не си фактор за пазара на нови коли което обяснява нерелевантното ти мнение.
  • #18
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Дразнещ е не само волана, но и всичко ръбесто и доста изчанчено в интериора. Мъчат се да се различават от другите, но пресоляват манджата и то доста. Получава се един кич. Като стана дума за кич, какво ще кажете за дневните светлини? Какъв е този саблезъб? Това анимационно филмче ли е или автомобил? Манджата не само е пресолена, но е с грозде. Манджа с грозде! Абсолютен кич за хора без грам чувство за естетика. Към това, като прибавим традиционно лошото качество, значи продукта не си струва.
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    ти се радвай че волана не са го направили триъгълен а авиониката не са я поставилина гърба на шофьорската седалка
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Упорито не променят педалското кормило, което е грешно разположено и таблото, което също не е на правилното място.
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До: минаващ ( преди 4 години )
    Значи искаш да кажеш, че другите не саеталон за нищо, а френските коли са еталон за нещо? Еталон за какво обаче? Това помисли ли го или си пишеш ей така? Хайде помисли за какво са еталон и ела да ни кажеш! То не, че ние не знаем, но да го чуем от теб. Само ще ти дам насока - когато моделите на дадени марки са под средното и чест по последните места по качество и надеждност, еталон на какво са тези коли. Отговори без увъртане, кратко и ясно, като мъж (ако си такъв разбира се)!
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Щирлиц ( преди 4 години )
    Е, и?