fallback

Tesla за пръв път успя да изпълни целите си през 2019

Компанията е продала 367 500 автомобила, със седем хиляди над заложения от Илон Мъск минимум

Американският производител на електромобили Tesla е доставил рекордните 367 500 автомобила през 2019 година, става ясно от отчетите му. Това е с около 50% повече от предишното най-добро постижение през 2018. Компанията на Илон Мъск обаче си остава далеч зад германските премиум производители, които са пласирали по два - два и половина милиона автомобила, да не говорим за лидерите в масовия сегмент Volkswagen и Toyota, надхвърлящи 9-те милиона.

През тази година към гамата трябва да се присъедини по-компактният кросоувър Model Y, потенциален бестселър

За пръв път в историята си обаче Tesla успява да изпълни собствените си предварително заложени цели. В началото на годината Мъск бе обявил, че очаква между 360 000 и 400 000 доставени автомобила през 2019.

Почти цялото количество автомобили Tesla е дошло от фабриката във Фримонт, Калифорния. Китайският завод на компанията започна работа през последното тремесечие, но едва около 1000 от произведените там бройки са стигнали до пазара.

През тази година по план трябва да се появят три нови модела на Tesla - по-компактният кросоувър Model Y, спортният Roadster и електрически влекач за товарни превози. Вдигналият много шум пикап Cybertruck няма да влезе в производство по-рано от края на 2021.

НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ В СВЕТА ПРЕЗ 2019* 1. Volkswagen Group - 8.88 млн. 2. Toyota Group - 8.52 млн. 3. Renault-Nissan - 8.17 млн. 4. General Motors - 6.32 млн. 5. Hyundai-Kia - 5.93 млн. 6. Ford Group - 4.36 млн. 7. Honda Motor - 4.28 млн. 8. Fiat-Chrysler - 3.89 млн. 9. PSA Peugeot-Citroen - 3.17 млн. 10. Daimler - 2.34 млн. * Данни на Focus2Move до ноември включително

 

fallback
  • #10
    к. к. ( преди 4 години )
    РЕАЛЕН пробег на Тесла 3 с най-мощната батерия при различни режими:1. На магистралата при скорост 150 км/ч - 300 км, при скорост 200 км/ч - 150 км;2. Интензивно градско движение - 350-400 км;3. Междуградско при скорост 80-90 км/ч - 450-500 км.За градски и околоградски автомобил става. За магистрала - не. Но 50 х. евро само за градско е бая дебела цена. 1% от населението я я купи, я не я купи...
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    В постовете долу има една груба грешка - че в селата не били чували за Тесла. Точно в България е точно обратното. Справка в КАТ показва, че концентрация на регистрации на марката Тесла се наблюдава в област Добрич. Публично известно е, че местните едри фермери са ценители на премиум продукти от всякакво естество.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Тук все обяснявате немски дизели та немски дизели. Всъщност немеца за собствена кола, дизел не кара. Това, че нашенеца няма акъл и налита на дизел (по съвместимост основно немски), си е изцяло наш проблем. От друга страна го сравнявате с електрички, които тук се броят на пръстите на едната ръка (говоря за частни).
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Добре е, че има компании, като Тесла, които да движат автоиндустрията напред! Ако всички бяха, като немските мошеници все още щяхме да си кадим с нафтови печки масово. За щастие нещата се променят към добро, но все още има пс-ета, които лаят срещу новите по-добри автомобили, като глутница поми-ари след заминаващи автобуси от автогара. Имаме си един лаещ тук. В другите теми които не са за електрички си е форумната ВАГ-онетка, а при електричките се представя за друг поми-ар. Болна личност!
  • #6
    Абе ( преди 4 години )
    По-интересна е класацията на световните производители, а там ТЕСЛАта очаквано липсва. А и не се очаква да влезе там, защото тези от класацията ще и вземат пазара.
  • #5
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    TSLA *** тва не е за тука бе пич, тва наколенчил пред плаката на стената и биеш чело в пода :D Препоръчват по 3 пъти на ден и все някога се образувала и гънка :D
  • #4
    TSLA ( преди 4 години )
    Той има усет, нюх, способност дарба.. Склонен на живота да се радва. Склонен щастието да преследва, I got the flair, обичам да печеля :)
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Ми щото хората си купуват коли не *****и :D (това отговаря на въпрос ти за немските електрички) - погледни продажбите. Когато истинските производители под политически, а не пазарен натиск започнат да бълват и те битови уреди, вместо коли с може да кажеш чао на продажбите на т'сляка.
  • #2
    до: #1 ( преди 4 години )
    Не са повече от загубите на немските електрички! Тях никой не ги купува, а Тесла поне се купува навсякъде по света, като изключим вашето село в което канализация сигурно все още няма, а какво остава да са чували за такива коли. И най-странното е, че теб те вълнуват загубите, а не другото. Комплекси ли, ментални проблеми ли или нещо друго? А кога ще започнеш и немските електрички да хейтваш или те са съвсем различни и са ОК за болното ти съзнание?
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    А загубите колко са :D
fallback
Последни