IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Chevrolet направи Suburban и Tahoe по-просторни

Изцяло независимото задно окачване се отразява добре на вътрешния обем

Chevrolet направи Suburban и Tahoe по-просторни

Големите SUV са много важни за General Motors, а Suburban и Tahoe станаха още по-големи, благодарение на цялостна преработка.

Те се базират на платформата на пикапа Silverado 1500 и за първи път в историята си захвърлиха твърдия заден мост и листови ресьори, а на тяхно място се появи независимо многозвенно окачване с пружини. С това подът в задната част се снижава и освобождава място за товари, както и за втория и третия ред седалки. Основният им конкурент – Ford Expedition – притежава независимо окачване от дълго време и съответно по-голям вътрешен обем.

Chevy твърди, че независимото задно окачване ще подобри пътното поведение на двата автомобила, а в допълнение ще се предлагат няколко видове окачване, включително магнитни амортисьори и въздушни сфери за регулиране на височината.

Suburban и Tahoe

Междуосието на Tahoe е удължено с 12 сантиметра, а това на Suburban – с 10. Новият Suburban е с 38 сантиметра по-дълъг от Tahoe.

За първи път в историята на двата модела ще се предлага и дизелов двигател. Той е познат от Silverado, има обем от 3 литра и мощност 277 к.с. Той ще бъде наличен за всички версии на Suburban и Tahoe, с изключение на специализираната за офроуд Z71.

Базовият бензинов агрегат е 5,3-литров V8 с мощност 355 к.с. Той вече е оборудван със система за деактивиране на цилиндрите и старт-стоп функция. По-мощният 6,2-литров V8 с 420 к.с. е стандартен за версията High Country и притежава същите системи за икономичност. Стандартна за всички версии е 10-степенна автоматична предавателна кутия. Задвижващи са задните колела, а като опция ще се предлага двойно предаване.

Suburban и Tahoe

Част от стандартното оборудване е 10-инчов тъчскрийн. Като опция се предлагат голям цветен head-up дисплей и 12,6-инчови екрани за пътниците на задните места. Предният тъчскрийн ще може да показва съдържанието на смартфон с операционна система Android.

Chevrolet още не е обявил цените на двата модела, но се очаква те да се покачат с няколко хиляди долара в сравнение със сегашните модели. Пазарният дебют е предвиден за лятото на 2020 г.

Снимки: Chevrolet

Вижте още снимки в галерията:

0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Като собственик на такъв "Зил", ще кажа, че идеята е да носи комфорт и сигурност на пътя. Също така надеждни, некапризни и истински машини. Не разни немски произведения с външем вид тип "Трансформърс" или "Волтрон", пластмасови, пеещи играчки дето а си мигнал, а е светнало таблото като коледна елха. Освен това, вече е пълно с наркоманчета, които се разбиват в коли. Мисълта, че такова нарконанче ще намери смъртта си, ако се блъсне в моят "Зил" е безценна!
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    #1 ( преди 4 години )
    Заради различните предпочитания, мой. Защо им трябва на хората е-клас на мерцедес, че и S, когато една С-клас върши същата работа. 5 места, нали? Освен това се обзалагам, че не си карал огромен американски автомобил, да оцениш достойнствата му, въпреки недостатъците. Така че, ако по твое мнение всички трябваше да караме астра комби, сори. Не си познал
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Това вътре е по-голямо от хола ми.
  • #1
    2 rate up comment 7 rate down comment
    .. ( преди 4 години )
    СУПЕР!Само това чаках, съвременен ЗИЛ с по-голям двигател от този на Татра-та.За чий ти е този 5 местен камион? Толкова ли са изпаднали хората, та им е нужно такова чудовище за да доказват колко са "способни"?