IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Големият електрически седан на BMW вече е на пътя

Баварците активно работят над "зелен" конкурент на Mercedes-Benz EQS

Големият електрически седан на BMW вече е на пътя

Ръководствата на "голямата немска тройка" автомобилни роизводители да убедени, че електромобилите ще успеят да се наложит и  в най-скъпия сегмент на пазара. По тази причина Daimler вече показа първообраз на голям и луксозен "зелен" седан, а от Audi не отрекоха, че работят над такъв автомобил. 

Съответно, BMW също е остава по-назад, като това става ясно от снимки на електрическа версия на 7-Series, които бяха публикувани от изданието Motor1. Доказателство, че това не е хибридния вариант 745е, а модел на ток е надписът върху него "Електрически изпитателен автомобил". Седанът е с минимален камуфлаж, който скрива единствено светлините, като това вероятно означава, че баварците пробват някаква нова технология.

BMW i7

По предварителни данни, базовата версия на BMW i7 ще получи два електромотора с мощност от 550 к.с. и батерият с капацитет 100 кВт/ч, която ще осигури пробег с едно зареждае на батериите от около 580 км. Ще има и "напомпана" модификация - i7S, при която двата двигателя ще развиват 670 к.с., а батериите ще предлагат до 120 кВт/ч.

Предполага се, че електрическата лимузина ще се появи през 2022 г. Година по-рано BMW ще покаже по-малкия седан на ток i4. При нея мощността на силовия агрегат ще е 530 к.с., като батериите ще имат капацитет от 80 кВт/м. Това ще позволи ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди и пробег с едно зареждане от 580 км. При използването на система за бързо зареждане, акумулаторите ще се пълтя до 80% за 35 минути.

BMW i7

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Една качествено направена кола при редовна подръжка и смяна на консумативите трябва да може да издържи поне 25 години и към 400-500хил. км без сериозни проблеми. Всички японски автомобили покриват това. Едно време има само проблеми с ръждата, но това отдавна е минало.А немските коли днес след 6-7г масово имат сериозни проблеми по двигател, скоростна кутия и окачване. Отделно разни сензози, моторчета, и дриги електрики които постоянно горят. Това го знае всеки монтьор.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахкакви статистики четете бре. Ауди най надеждни. Тва някъде в африканския Ауто Билд ли го пише? Вижте, в цивилизования свят хората тия работи много не ги интересуват. Карат се нови коли на по няколко години и с гаранция. За по старичките си имат добри застраховки включително помощ при повреда. Само изтормозения българин си мисли , че може да си купи някаква вечна кола. Чете, пита, рови...и накрая псува , че братчеда го набутал с нареден ново внос. Осъзнайте се бре!
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Немски клоуни ( преди 4 години )
    Ще...
  • #5
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    От масовите немски автомобили най надеждни като цяло са Ауди а най зле са Мерцедес. Или поне такива са статистиките.Иначе за Порше казват че били доста здрави ама май не е много вярно. Там продадените бройки са малко и колите се карат малко. А и те имаха през годините много сериозни проблеми със двигателите и скоростните кутии заради някакви фалшиви лагери а и по периферията .
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Ще ви кажа ( преди 4 години )
    Ами немските автомобили винаги са имали посредствена надеждност във общите класации. Това е една от тайните чрез които немските производители са толкова успешни и имат толкова големи маржове на печалбата. Просто печелят от сервизното обслужване и продажбата на скъпи части след като изтече гаранцията на автомобилите. Затова и не дават големи гаранции и умишлено залагат много фалшиви части които са специално проектирани да се счупят предсрочно.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    И как разбра за марката че не става, като сигорно караж голф 4 тди чипасан и си мислиж че караж lambirgini, комплексар селски.
  • #2
    0 rate up comment 3 rate down comment
    112 ( преди 4 години )
    Макар че имайки предвид колко ненадеждни са автомобилите на марката ми се струва че при електромобилите ще влязат в правият път...https://***.youtube.com/watch?v=n7C2bWhIoxs&feature=emb_title
  • #1
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Какъв е този ауспух