IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бившият бос на Mercedes похвали Tesla

Илон Мъск има важна мисия - да реши проблемите на човечеството, твърди Дитер Цетше

Бившият бос на Mercedes похвали Tesla

Подобно на скорошните коментари на изпълнителния директор на Volkswagen Group Хeрбeрт Дийс, бившият изпълнителен директор на Daimler Дитер Цетше отдаде дължимата почит на изпълнителния изпълнителния директор на Tesla Илон Мъск. Така още веднъж бе потвърдена огромната роля на марката от Силиконовата долина в революцията на електромобилите.

Оценката на едни от най-уважаваните CEO е напълно заслужена за Tesla, като допълнителен ефект носи фактът, че думите на двамата бяха ясно изразени, а не чрез някакво скрито послание. Въпреки това, след като поласка Елън Мъск и целите му, Цетше добави, че германските производители ще продължат да бъдат водещи. Пред Handelsblatt той заяви: „Илон има мисия. Той иска да реши проблемите на човечеството“.

Цетше похвали Tesla, че произвежда „абсурдно бързи“ електромобили, което допринесе за по-бързото им възприемане. Марката помогна и за разбиване на митовете около електромобилите като слаба мощност, минимален пробег и бавно зареждане.

Германските производители са известни със своите модерни технологии и отлично качество на изработка. Те имат и на практика неизчерпаем капитал и ресурси, което не важи за Tesla. И макар те да започват бавно да се насочват към електрификацията, основното им внимание е насочено към автомобилите с двигатели с вътрешно горене. Mercedes възнамерява половината от гамата да бъде електрифицирана до 2030 г. и вече обеща края на разработката на двигателите с вътрешно горене.

Въпреки бъдещите планове на Daimler, Цетше все още е загрижен, че Tesla ще има проблеми, тъй като разчита единствено на електромобили. Той не счита, че всичко, което произвежда фирмата, трябва да е концентрирано около една технология.

Дитер Цетше напусна Daimler след близо 40 години в компанията. По време на своята работа като главен изпълнителен директор той бе основен двигател за сливането на Daimler и Chrysler.

Снимка: Daimler

0 от 500