IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mitsubishi ще възроди легендата Lancer Evolution

Моделът ще получи задвижването на следващото Renault Megane RS

Mitsubishi ще възроди легендата Lancer Evolution

Компанията Mitsubishi планира да възроди култовото Lancer Evolution. Новият модел, който ще продължи богатата история на този автомобил, стартирала още през 1992 г., ще бъде седан с 4 врати или хечбек с 5 врати, съобщава Autocar.

Според информацията, бъдещият автомобил на японската марка ще получи трансмисията на следващото поколение на хот-хеча Renault Megane RS, а също така 2,0-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра и система за задвижване на четирите колела  S-AWC, която е  собствена разработка.

Най-мощната версия на хот-хеча с предно предаване Renault Megane RS развива 296 к.с. и 295 Нм въртящ момент, но с добавяне на стартер-генератор, захранван от 48-волтова мрежа, мощността на агрегата ще достигне 341 к.с. С толкова разполага Subaru Impreza WRX STi, моделна година 2019, под чийто капак е поставен 4-цилиндров турбомотор.

Това ще бъде 11-ото поколение на Lancer Evolution, като моделът ще бъде проектиран на платформата  CMF-C/D F4, разработена от алианса Renault-Nissan-Mitsubishi.

Сегашното Mitsubishi Lancer беше спряно от поризводство през 2017 г., но версията "седан" все още е жива, тъй като се продава на пазара в Китай.

Снимка: Autocar

0 от 500
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Driver ( преди 4 години )
    Легендата Lancer Evolution с ...нещо си от рено!!? Боже прибери си версиите ...
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    lordlosh ( преди 4 години )
    Няма лошо за Ево-то, ама обикновен Lancer няма ли да има ? За мен това ще е ключово за продажбите на модела.И ако искат да им вървят модели да си оправят цените. Защото предлагаха страхотен автомобил на екстериор, с *** интериор, който отгоре на всичко е и с ниско качество на материали, поддръжката му също струва майка си и баща си и за капак, цената на автомобила беше нереално висока и така реално само заклети фенове на марката си купуваха такива коли и не беше атрактивна за други.