Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-добрите двигатели на 2019 г.

Победител в класацията отново е огромен V8

Най-добрите двигатели на 2019 г.

Експертите от международния конкурс "Световен двигател на годината" (International Engine of the Year) отново избраха победителите в надпреварата. Те са разделени категории по мощност, като главната награда за трето поредна година отива при битурбо V8 мотора на Ferrari с обем 3,9 литра. Неговата мощност варира от 670 до 720 к.с.

Моторът на Ferrari спечели конкурса през 2016, 2017 и 2018 г. Въпреки настъплението на електрическите и хибридни агрегати и през тази година първото място е за двигател с вътрешно горене. Победителят завоюва първо място и в три отделни категории.

Ето и победителите в отделните категории на конкурса:

До 150 к.с. - Ford EcoBoost 1.0 Turbo

От 150 до 250 к.с. - Audi 2.0 TFSI

От 250 до 350 к.с. - Porsche 2.5 Turbo

От 350 до 450 к.с. - Jaguar Land Rover (електрически двигател)

От 450 до 550 к.с. - Mercedes-AMG 4.0 V8 biturbo

От 550 до 650 к.с. - Ferrari 3.9 V8 biturbo

От 650 к.с. - Ferrari 3.9 V8 biturbo

Най-добър нов двигател - Jaguar Land Rover (електрически)

Най-добър хибриден агрегат - BMW 1.5 Turbo Hybrid

Най-производителен двигател - Ferrari 3.9 V8 biturbo

Най-добър електрически агрегат - Jaguar Land Rover

Снимка: Ferrari

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AMG ( преди 3 седмици )
    Mercedes-AMG 4.0 V8 biturbo реално е от 470 до 640к.с.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    То пък остава да спечели на Тойота свръх-хай-тек-с-извънземни-технологии хибридното двигателче, което пести пари и удоволствие, ама повече от второто.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    На V8-ка на Ферари може ли да се слага газ?
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Имам навика да чета разни ревюта от издания като Топ Гиър, WhatCar за удоволствие и винаги ми е правило впечатление, че мненията за V8 на Ферари са идентични в позитивния край на спектъра.
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    ДВГ на Форд е пълен ***, не знам защо са го сложили тука, нали прегряваха и се самозапалваха. Имаше даже такава статия тук преди време.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Европа отново е над всички. Един Фордак има, за да не се обидят американците.
  • #8
    7 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Единствения нормален двигател, който ще изкара над 300 000 километра от изброените е 4.0 V8 biturbo на Мерцедес.
  • #7
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Маслояд като напишеш в гугъл излизат само японски модели, най-вече на Тойота. Нещо си объркал филмите. Къде прочете, че журналисти са ги оценявали? Пише експерти, явно при теб думата експерт се свежда до журналист, Кольо от маалата и т.н. които ти разказват някакви фантасмагории за тази или онази кола. Съжалявам, че пак Европейски марки са окупирали класацията ама то и за това Тойота карат БМВ да и направи Супра а не примерно Хонда.
  • #6
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Класацията ( преди 3 седмици )
    На форд двигателя е пълна скръб. Слаб, неикономичен и много капризен. Има много други в този клас, които са далеч по-добри. И за какво е класация на мотори на коли, които са 5% от продажбите?
  • #5
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Журналисти избират двигател на годината! Да се смееш ли, да плачеш ли... На форда двигателя колко год.го избираха,а се оказва,че нищо не става от него. Неикономичен, проблемен, труден за обслужване, скъп и харчи масло. Не повече харчи от ВАГенското ТФСИ 2.0 дето е всеизвестен маслояд, а и с ангренажните вериги имаше проблем, който не знам дали са го оправили. Единствено на Ферари предполагам мотора си струва. Майстори са в това нещо италианците. Правят ги невероятни.