IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-добрите двигатели на 2019 г.

Победител в класацията отново е огромен V8

Най-добрите двигатели на 2019 г.

Експертите от международния конкурс "Световен двигател на годината" (International Engine of the Year) отново избраха победителите в надпреварата. Те са разделени категории по мощност, като главната награда за трето поредна година отива при битурбо V8 мотора на Ferrari с обем 3,9 литра. Неговата мощност варира от 670 до 720 к.с.

Моторът на Ferrari спечели конкурса през 2016, 2017 и 2018 г. Въпреки настъплението на електрическите и хибридни агрегати и през тази година първото място е за двигател с вътрешно горене. Победителят завоюва първо място и в три отделни категории.

Ето и победителите в отделните категории на конкурса:

До 150 к.с. - Ford EcoBoost 1.0 Turbo

От 150 до 250 к.с. - Audi 2.0 TFSI

От 250 до 350 к.с. - Porsche 2.5 Turbo

От 350 до 450 к.с. - Jaguar Land Rover (електрически двигател)

От 450 до 550 к.с. - Mercedes-AMG 4.0 V8 biturbo

От 550 до 650 к.с. - Ferrari 3.9 V8 biturbo

От 650 к.с. - Ferrari 3.9 V8 biturbo

Най-добър нов двигател - Jaguar Land Rover (електрически)

Най-добър хибриден агрегат - BMW 1.5 Turbo Hybrid

Най-производителен двигател - Ferrari 3.9 V8 biturbo

Най-добър електрически агрегат - Jaguar Land Rover

Снимка: Ferrari

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Лъчо ( преди 1 месец )
    Карам от 6 години ecoboost 100 hp,около 110000 км.,не е прегрявал,не се е запалил,не е дал дефект,при регулярно сменяне на масло и филтри,разход под 7л./100км.,при постоянно включен климатроник и спазване на ограниченията.На кое да вярвам-на некаралите никога този двигател или на колата си?
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AMG ( преди 3 месеца )
    Mercedes-AMG 4.0 V8 biturbo реално е от 470 до 640к.с.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    То пък остава да спечели на Тойота свръх-хай-тек-с-извънземни-технологии хибридното двигателче, което пести пари и удоволствие, ама повече от второто.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    На V8-ка на Ферари може ли да се слага газ?
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Имам навика да чета разни ревюта от издания като Топ Гиър, WhatCar за удоволствие и винаги ми е правило впечатление, че мненията за V8 на Ферари са идентични в позитивния край на спектъра.
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    ДВГ на Форд е пълен ***, не знам защо са го сложили тука, нали прегряваха и се самозапалваха. Имаше даже такава статия тук преди време.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Европа отново е над всички. Един Фордак има, за да не се обидят американците.
  • #8
    7 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Единствения нормален двигател, който ще изкара над 300 000 километра от изброените е 4.0 V8 biturbo на Мерцедес.
  • #7
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Маслояд като напишеш в гугъл излизат само японски модели, най-вече на Тойота. Нещо си объркал филмите. Къде прочете, че журналисти са ги оценявали? Пише експерти, явно при теб думата експерт се свежда до журналист, Кольо от маалата и т.н. които ти разказват някакви фантасмагории за тази или онази кола. Съжалявам, че пак Европейски марки са окупирали класацията ама то и за това Тойота карат БМВ да и направи Супра а не примерно Хонда.
  • #6
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Класацията ( преди 3 месеца )
    На форд двигателя е пълна скръб. Слаб, неикономичен и много капризен. Има много други в този клас, които са далеч по-добри. И за какво е класация на мотори на коли, които са 5% от продажбите?