Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault Megane R.S. Trophy-R отново е кралят на "Нюрбургринг" (ВИДЕО)

Хот-хечът свали Honda Civic Type-R от първото място на Северната дъга

Renault Megane R.S. Trophy-R отново е кралят на

Новият Renault Megane R.S. Trophy-R си върна званието "най-бърз автомобил с предно предаване" на Северната дъга на "Нюрбургринг", след като подобри рекорда на трасето. Френският модел записа 7:40,1 минути за обиколка и така измести от първото място Honda cIvic Type R, чието време беше 7:43,8 минути

Хот-хечът на Renault е оборудван със съшия двигател, на които разчиташе и версия R.S. Trophy - 1,8-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра и мощност 300 к.с. (400 Нм въртящ момент). Той обаче е свали 130 кг. от теглото, като задните седалки са заменени от каркас за безопасност, а стъклата са заменени с плексигласови.

Renault Megane R.S. Trophy-R

От Renault допълват, че е подобрена и аеродинамиката на автомобила. Направени са подобрения и по настройките на шасито. Какви точно са те, не се споменава, но от спортното подразделение на марката благодаря на партньорите си - фирмите Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins и Sabelt.

Renault Megane R.S. Trophy-R

Официално новият най-бърз автомобил с предно предаване ще бъде представено от пилотите на Renault във Формула 1 - Даниел Рикиардо и Нико Хюлкенберг, в рамките на Голямата награда на Монако на 24 май.

Снимки и видео: Renault

0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 3 седмици )
    недоразумението наречено рено дори влиза в колаборация (виж речника ако не разбираш) с фашистите през Втората световна и основателят му Луи Рено е осъден и разстрелян за това през 1945г! през следващите години Фердинант Порше им прави що-годе свястно моторче та да просъществуват въобще като фирмичка ... по-нататък е ясно - удобната полудържавна перачница и така до днес!
  • #19
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Хондел пръндел ( преди 3 седмици )
    Рено е съществува от 1899г. дори произвежда и малки танкове за 1 св,война.Хонда пуска първата си рикша някъде през петдесетте години на миналия век!Има,няма 50-60 г. след Рено.Иначе Хонда били от големите....хахахахаа да плача ли-да се смея ли!
  • #18
    5 rate up comment 11 rate down comment
    До долния ( преди 3 седмици )
    Я вземи се поразрови в нета, тубата и кога видиш Type R без седалки да прави рекорд - обади се! А безсмислицата е в това, че всеизвестното с лошото си качество рено се пъне да е сред големите и за това сваля седалки, прозорци, изолации и т.н. и движи по голи ламарини! Като че ли някой го интересува, че записало поредният си фалшив "рекорд" при ежедневните посещения в сервиза ...
  • #17
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До 11,ти да не си мислиш,че Хонда е взета от шоурума и я пускат на пистата,и прави рекорд. Все съм виждал наивници,ама това е върха на бора.Мечтатели! Всички за тези рекорди ги обезкостяват,и да някой бе написал,че са безсмислени,да но е факт,че повечето го правят,както и е факт,че Рено е носител на новият рекорд на Нюрбургринг за автомобили с предно,а какво е вашето мнение хората,които записват рекордите няма никакво значение.
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До коментор 10,а прочети и още малко за Луи Рено, как след това го реабилитират по повод помагането на фашисткия режим,за това,че е наредил на работниците да правят некачествени части,за да дефектират колите им след няколко десетки километри. От там идва и за лошото качество на автомобилите Рено,чупели са се само след 50км.
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    И как на стария дизел ще му надуеш конете, като те половината са умрели?! С чипа връщаш част умрелите коне и толкова. Няма начин да направиш друго на стар и много каран дизел. То компресия няма ти конете с чип ще вдигаш? Не става само с чип тая работа. Бутала, сегменти, цилиндри и шлайфане на главата си трябва, за да стане нещо! Тези реклами с чиповете са за хора, които нищо не разбират и си мислят, че чипа ще им съживи гробницата. Не става!
  • #14
    10 rate up comment 0 rate down comment
    До компетенцията ( преди 3 седмици )
    Това си е масова практика - купува се 15 годишен 2.0 дизел на половин милион км слага се чип да надуе от 150кс до 200+. И после се кара като за последно. И ама тя се чупи или катастрофира. То нито окачване, нито съединител, нито спирачки, нито турбо, нито инжектори. Нищо не е "оразмерено" и предвидено за такива коне и експлоатация
  • #13
    14 rate up comment 0 rate down comment
    компетенцията ( преди 3 седмици )
    98% от хората си карат колите като служебни и после се оплакват, че не били здрави. Нямате култура на каране,пичове. Четох коментар във форума на мерцедес " ще стане ли нещо на колата, ако я карам редовно с 200км", младежа питаше за кола дизел, с 2л двигател.
  • #12
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 седмици )
    от четене за рено полза няма! Единствено е "разбирането", но то идва само след сериозни увреждания следствие на системната му употреба.
  • #11
    14 rate up comment 7 rate down comment
    до: От Марс с мисия ( преди 3 седмици )
    Кажи каква литература да четем, за да може марката Рено да стане малко по-качествена и да се отлепи от дъното на всички тестове за надеждност! Това каква марка е била едно време към днешна дата няма значение. В шоурума отидаш да си купуваш кола, а не историята на колата! А това кой ще мине от нас финала на пълни обороти и кой не, какво отношение има КЪМ ТЕМАТА? Тук си говорим за една кола, която е преработена и е минала трасето по-бързо от друга, която можеш да отидеш и да си я купиш 1:1.