Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mercedes разкри цените и моторите на GLS за Европа

На Стария континент всъдеходният флагман стартира от 86 000 евро

Mercedes разкри цените и моторите на GLS за Европа

Компания Mercedes-Benz разкри гамата двигатели на новото поколение на GLS за европейския пазар. Цените на модела, който на старта на продажбите на континента ще се предлага единствено с дизелови мотори, започват от 86 000 евро. Всъдеходът ще е на разположение на дилърите в края на годината.

Базовият вариант на кросоувъра - GLS 350d 4Matic, е оборудвана с 2,9-литров мотор с 6 цилиндъра, развиващ 286 к.с. и 600 Нм въртящ момент. Този автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 7 секунди, а максималната му скорост е 227 км/ч.

Освен това, в Европа флагманският всъдеход на Mercedes ще бъде достъпен и в модификация GLS 400d 4Matic. Тя разчита на същия двигател, но мощността му е увеличена до 330 к.с. и 700 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч в случая отнема 6,3 секунди, а максималната скорост е 239 км/ч.

И двата мотора работят с 9-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижане на четирите колела 4Matic. Базовата версия стартира на цени от 86 000 евро, докато при по-мощния вариант те започват от 90 400 евро. Всички автомобили за Европа се предлагат със 7-местен салон, а като опция е достъпен кросоувър само с 6 седалки, при който на втория ред има 2 места.

Новият Mercedes-Benz GLS е посторен на модулната платформа  MHA, като дебютира на автосалона в Ню Йорк по-рано този месец. Всъдеходът разполага с хидро-пневматично окачване E-Active Body Control, захранвано от 48-волтова система. То се предлага като опция. 

Освен това, новата генерация на кросоувъра е получила информационно-развлекателен комплекс MBUX, при който 12,3-инчовият сензорен дисплей е изцяло обединен с цифров приборен панел със същия диагонал.

Снимка: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ss ( преди 3 седмици )
    Виж, сега Стоянов: Новите им модификации всички са GL - най-малките са A, после C E, S и сега пуснаха и GLB. Като те съответват на класа. Т.е. GLE - E-klasse, посоченият горе - на S-klasse и т.н. Така, че подобни сравнения не са уместни. Много ясно, че си приличат - те всички Мерцедеси имат по някои общи неща!!
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Стоянов ( преди 3 седмици )
    Удължено GLE. Безполезен кютук.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ss ( преди 3 седмици )
    Как да няма германски дизел с Евро 6, преди 2018!? Що пишете глупости!? Сега да седна да ти ги изброявам ли !!
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    none ( преди 3 седмици )
    Ad-Blue не се зарежда често за да покрие Евро 6 (да не пренебрегваме и факта, че няма германски дизел над 1.6, произведен преди 2018, който да покрива Евро 6, дори и с Ad-Blue, но това е друга тема). За да покрие Евро 7 ще се зарежда в пъти по-често и разхода няма да е 10 стотинки на 100 км.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Ще изчакам да стане 15 годишно и го взем в пубертета му и газ..
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Ад блу не се зарежда често, зависи от резервоара на Ад блу. Но горе долу моя джип харчи 1,5 литра на 1000км. Продават го на всяка бензиностанция и литъра е между 1 и 2 лева. Едно зареждане изкарва около 25000км. и когато в резервоара остане количество под 3000км. ти светва километража. Горе долу ти оскъпява разхода с 10 стотинки на 100км. което е нищо при положение че унищожава 90% от азотните емисии.
  • #2
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Achtung ( преди 3 седмици )
    За кола сглобена в Русия, долу горе бива :-)
  • #1
    1 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 3 седмици )
    Дизели за по 100К+ евро. Същото предлагаха германците и преди 10 години. Само са увеличили мощността с по 15-20 к.с. и са добавили таблет. А и да забравих Ad-Blue-то което ще трябва често да се зарежда, предвид теглото на този танк. Същото е положението и при ФВ и БМВ. Хубави картинки на ел.коли и само дизели в шоурума (вече и бензини не предлагат много-много, че не покриват новите изисквания на Euro 6d-temp по WLTP-то). Германската машина е 10 години зад конглокенцията ...