IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota потвърди: Ще има нова GT86

Купето ще получи хибридно задвижване с 260 к.с.

Toyota потвърди: Ще има нова GT86

Първите сведения за появата на второ поколение на близнаците Toyota GT86 и Subaru BRZ се появиха още през 2015 г. През миналата година вестник The Japan Times потвърди тези информации, но по-късно те бяха опровергани с твърдения, че на клиентите им стига и възродената Supra.

Феновете на японското купе обаче могат да бъдат спокойни. Пред Autocar европейският директор по маркетинг в Toyota - Мат Харисън, заяви: "Този автомобил е успешен и Supra няма как да го замени, тъй като е предназначен за различна аудитория. Двата модела могат да съществуват заедно на пазара."

Toyota GT86

Харисън допълни, че Subaru ще продължи участие си в проекта, въпреки появилите се слухове за обратното. Отчитайки, че двете компании си сътрудничат в областа на хибридите, може да се предположи, че бъдещите GT86 и BRZ ще получат задвижване с електричество.

Почти сигурно, за моделите ще бъде побучат стартер-генератор, който ще увеличава мощноста при ускорение. Той ще помага на 2,4-литров боксер с турбо, който е замени досегашния 2,0-литров атмосферен двигател, който сега се използва от двата модела. Очаква се мощостта на задвижващия агрегат да превиши 260 к.с.

В момента двете спорни коли разчита на 205 к.с., идващи от двигател Toyota 4U-GSE или Subaru FA20 (той е напълно еднакъв). Моторът се комбинира с механична скоростна кутия или с автоматик. Задвижването е към задните колела.

Снимки: Toyota

 

0 от 500
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    С този двигател 2,4 , който май е най-новият им е с мощност 264 к.с., а в тази спортна версия спокойно могат да го надуят само софтуерно над 300 к.с. Дори и да не го надуят до толкова заедно с хибридната система със сигурност колата ще бъде над 300 к.с. Ако запазят сегашното тегло, то тази кола ще оре хАсфалта. И ако е както до сега за 30 000 евро или около тази цена ще избият рибата просто.
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Карачо ( преди 5 години )
    И освен кефа, като бонус ти идват добра икономичност, приятна за джоба цена и разбира се японско качество с ненадмината надеждност и здравина. Зная, че някои хора няма да го разберат това. За тях е важна марката, да е нещо немско с което да си избият комплексите пред чалготеката, нищо, че са непрекъснати абонати на сервизите, но това кифлите и кифльовците не го знаят, докато и те не си купят нещо немско и не започнат и те да са същите абонати...
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Карачо ( преди 5 години )
    Това е чудесна новина, че няма да го спират. Много забавен автомобил за каране е това. Единственото подобно удоволствие от шофирането съм изпитвал с Миата. И двата автомобила са за кеф. Който не се е качвал само той не знае какво е усещането да караш толкова леки и балансирани във всяко отношение коли. Тези, които не разбират ги интересуват само к.с. и Нм, а всъщност за кефа нещата са доста по-различни от търговският трик да ти пробутват мощност и въртящ момент на тежки и небалансирани коли.