Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

SP2 - един от малкото провали на Volkswagen

Бразилският клон на концерна се пробва неуспешно при спортните коли


В днешно време моделите на големите компании за отделните пазари се отличават минимално един от друг. Но през 70-те години е било по-различно, подразделенията на гигантите в отделните държави са имали свободата да създават и развиват собствени модели и след да ги лансират.

Точно по тази формула е създаден и на практика непознатият в Европа Volkswagen SP2 – дело на бразилския клон на германския гигант. А появата му има и съвсем логично обяснение – до средата на 90-те години вносът на коли в Бразилия е забранен, след това митата са толкова големи, че е единственото решение, за да присъстваш на този пазар е да произвеждаш там автомобили.

 

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Колко хора изгоряха с тази марка
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    красиво купе, но с утрепан мотор, какво са си мислили въобще. Човек като види такава кола веднага има очаквания за някаква динамика. Това всяка жигула и московец ще му скъсат шортите
  • #5
    11 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Хахаха „един от малкото провали“?!?!?! Абе да не сте искали да напишете: ЕДИН ОТ МНОГОТО ПРОВАЛИ, защото това е най-вярното казано за тези мошеници. То ясно, че Фолк с Ваген ви е спонсора, ама, чак пък толкова да преигравате не бива! Много бие на очи вече. Малко по-голяма дискретност проявявайте, че най-големите лъжци да са ви спонсор не е много за хвалба.
  • #4
    11 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    То на тия цялата им фирмичка е един голем провал.
  • #3
    18 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Освен че стават чупливи, колите стават безлични. Каква е разликата между един голф, един сеат и една шкода - като изключим качеството на материалите вътре? Динамично и технически колите са едни и същи. Няма характер и опит за нещо интересно. Все едно мама меркел на всяка кола на изхода от завода и взима душицата...
  • #2
    19 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Когато Фолксваген поеме някоя марка, първо стават трошливи дръжките на вратите и ел. стъклата, после всичко останало.
  • #1
    15 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Абе на вас плащат ли ви да рекламирате ВАГ?